duminică, 7 mai 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 27 și 28 aprilie 2023

JOI, 27 APRILIE 2023 - Voi fi milostiv cu voi

"Copiii Mei, păziți-vă inimile cu grijă în această perioadă viitoare. Se vor întâmpla multe lucruri care au capacitatea de a le împietri și care nu vor fi în beneficiul vostru. Veți vedea multe lucruri pe care nu le veți înțelege. Va fi necesar să luptați cu frica, poporul Meu de pretutindeni va trebui să lupte cu frica, altfel frica vă va cuprinde.

În orice moment, amintiți-vă cât de mult vă iubesc. Amintiți-vă că tot ceea ce este în Sfântul Meu Cuvânt trebuie să se împlinească, pentru ca Eu să-i pot aduce pe toți copiii Mei acasă, pentru ca voi să lăsați în urmă toată durerea și toate luptele din viața voastră pământească.

Fiți puternici și curajoși, copiii Mei, și aveți curajul să dați mărturie despre Mine tuturor celor pe care îi veți întâlni în acel timp și care nu Mă cunosc, chiar și celor care vă persecută, iar Eu voi fi foarte milostiv cu voi și cu cei pe care îi iubiți."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=542296738066690&set=a.403808015248897

VINERI, 28 APRILIE 2023 – Ispitiți de vrăjmaș

"Copiii Mei, dușmanul sufletelor voastre vă va ispiti din nou și din nou în timpul care va urma ca să vă îndepărtați de Mine, să Mă învinovățiți pentru tot ceea ce vedeți și ceea ce suferiți, să vă negați credința în Mine pentru a scăpa de suferință. Dar suferința de care scăpați prin negarea Mea în acel moment va fi multiplicată de multe ori mai târziu. Nu cădeți pradă unui dușman care vă urăște și care vrea să vă stăpânească sufletul.

Trebuie să vă puneți fețele ca cremenele pentru a îndura ceea ce va urma. Setați-vă inimile să nu Mă negați niciodată în niciun fel, indiferent de circumstanțe. Fixați-vă mintea și afecțiunea la lucrurile de sus, pentru că în curând vă veți întoarce acasă și pentru tot ceea ce veți îndura, veți avea mare răsplată de care vă veți bucura."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=542675181362179&set=a.403808015248897

Un comentariu: