vineri, 12 mai 2023

PREOȚII MEI, FIII MEI PREAIUBIȚI, PĂSTRAȚI-VĂ CREDINCIOȘIA JURĂMÂNTULUI FAȚĂ DE MINE - Carbonia, 1.05.2023

Mâna Mea te binecuvântează, iubită fiică.

Isus, Păzitorul lui Israel, pecetluiește un nou Legământ cu poporul Său iubit.

Copiii Mei, loialitatea voastră M-a mișcat, Mi-ați atins Inima, pentru dăruirea voastră față de Mine, vă voi mulțumi.

Scrie, fiica Mea, scrie poporul Meu:

Fiii Mei iubiți, RIDICAȚI-VĂ, NU VĂ FIE TEAMĂ SĂ VĂ PREZENTAȚI ÎN NUMELE MEU SFÂNT, CĂCI EU VOI FI CU VOI ȘI NICI UN RĂU NU VI SE VA ÎNTÂMPLA.

EU VOI FI SCUTUL VOSTRU, EU VOI ÎNDREPTA PRIN MÂINILE VOASTRE FULGERELE NIMICITOARE ÎMPOTRIVA DUȘMANILOR VOȘTRI.

Iubiți copii, sfințiți-vă, nu vă pierdeți în luminile false ale acestei lumi, diavolul este la ultima lui nebunie: nu-i dați atenție ca să nu cădeți în plasa lui mortală.

Preoții Mei, iubiții Mei Fii, îmbrățișați Adevărul și proclamați-l în cele patru zări. Adunați poporul Meu la Mine! Respectați Sfânta Doctrină a lui Dumnezeu, ...nu lăsați să fie schimbată nici măcar o virgulă din Cuvântul Meu.

Scuturați-vă încălțămintea de praful lucrurilor lumii, păstrați Cuvântul Meu și anunțați iminenta Mea Întoarcere la poporul Meu!

Sfințiți-vă, copiii Mei!, nu îmbrățișați doctrinele false, păstrați credința în jurământul pe care Mi l-ați făcut.

Dumnezeu așteaptă trezirea voastră: nu renunțați la darul vieții veșnice pentru o zi glorioasă pe Pământ!

Aveți compasiunea de a vă întoarce la adevăratul vostru Dumnezeu și de a-i cere iertare pentru că L-ați jignit cu atâta cruzime.

Iubiți copii, îmbrăcați din nou reverenda voastră, îndepărtați-vă acum de la minciună! Adăpostiți-vă în Inima Imaculată a Mariei. Ea așteaptă să vă primească înapoi la Ea, nu mai permiteți nici o lacrimă a Sfintei Fecioare: apropiați-vă de ea purificați și faceți-vă demni de Ungerea primită de la Mine.

Sfințiți Numele Meu, dați-Mi slava și onoarea care Îmi aparțin, lăudați-L pe Dumnezeul vostru, nu distrugeți iubirea Lui pentru voi.

Ridicați-vă, acum, Preoții Mei! Mai sunt doar câteva clipe până la sunetul shofarului: adunarea copiilor lui Dumnezeu a ajuns la timpul ei.

Nu călcați în picioare poruncile lui Dumnezeu, preoților! Prosternați-vă în fața Celui care vă iubește atât de mult și așteaptă cu nerăbdare întoarcerea voastră la El. În curând veți fi avertizați de un mare tunet, ... este ora marii purificări a Pământului! Fiți pregătiți! Căutați-Mă acum cât încă mai puteți, căci după aceea vor fi doar tristețe și moarte. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/05/03/sacerdoti-miei-amati-figli-mantenete-fede-al-vostro-giuramento-a-me/

Un comentariu: