duminică, 21 mai 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 14, 15 și 17 mai 2023

DUMINICĂ, 14 MAI 2023

Repostat: Orice ați avea nevoie, 24 iulie 2018

"Mulți dintre ai Mei au tendința de a se teme, dar Eu nu v-am dat un spirit de frică. Eu v-am dat o minte sănătoasă. Umblați în ea. Primiți-o, căci este deja a voastră. (Am văzut că El a vrut să spună să nu o mai cereți, pentru că o aveți deja)

Pe măsură ce veți merge prin pustietățile în care v-am condus, vă voi ajuta să învingeți ceea ce vă doare. Vă voi învăța și vă voi îndruma, pentru ca voi să vă încredeți în Mine mai mult ca niciodată în viața voastră. Dacă aveți nevoie de vindecare, vă voi învăța despre vindecare. Dacă aveți nevoie de hrană, vă voi învăța căci Eu sunt pâinea voastră cea de toate zilele. Dacă aveți nevoie de adăpost, Eu voi fi adăpostul vostru în furtună.

Orice aveți nevoie, Eu sunt".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=551443447152019&set=a.403808015248897

LUNI, 15 MAI 2023 - Dacă sunteți atenți

"Copiii Mei, fiți atenți la semnele pe care vi le arăt. Doresc să cunoașteți timpul în care trăiți și să nu fiți prinși pe nepregătite. Dacă sunteți atenți, semnele vor deveni foarte clare și veți vedea mâna Mea mișcându-se și veți ști că sunt Eu. Dacă sunteți atenți, veți vedea cum am grijă de voi chiar și în mijlocul a ceea ce va veni.

Nu vă fie teamă, fiți conștienți. Semnele pe care le voi trimite vă vor spune tot ce trebuie să știți."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=552501353712895&set=a.403808015248897

MIERCURI, 17 MAI 2023 - În timp ce bătălia se duce

"Copiii Mei, evenimentele din jurul vostru și vremurile pe care le trăiți vor deveni în curând derutante. Uneori, ele nu vor avea sens pentru mințile voastre firești. Acest lucru se datorează bătăliei nevăzute dintre bine și rău.

Pe măsură ce această bătălie se dezlănțuie, ea va deveni în cele din urmă vizibilă. În momentul în care bătălia va deveni vizibilă, se vor trasa granițe și fiecare persoană va fi forțată să aleagă de ce parte se află.

Eu vă spun ca să vă puteți pregăti din timp".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=552993186997045&set=a.403808015248897

Un comentariu: