luni, 29 mai 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 21, 23, 24, 26 mai 2023

 RepostatDUMINICĂ, 21 MAI 2023 - Am nevoie doar de o singură zi, 19 august 2022

 "Copiii Mei, v-am spus că viața voastră pe pământ este aproape gata și așa este. Dar sunt lucruri pentru care ați crezut și vă întrebați dacă se vor mai întâmpla. Mai este încă timp pentru a primi acele promisiuni? Mai este încă timp să primiți răspunsuri la rugăciunile de lungă durată?

Copiii Mei, încă mai este timp, deși timpul este foarte scurt acum.

Am nevoie doar de o zi pentru a vă oferi ceea ce Mi-ați cerut. Am nevoie doar de o zi pentru a-i salva pe toți cei dragi ai voștri. Am nevoie doar de o zi pentru a vă vindeca rănile.

Am nevoie doar de o singură zi, pot transforma totul în viața voastră din rău în bine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=555367393426291&set=a.403808015248897

MARȚI, 23 MAI 2023 - Vă pregătesc

"Pe mulți dintre ai Mei îi pregătesc pentru a fi chemați acasă la Mine în curând. Copii, fiți sârguincioși cu misiunea voastră ca să fiți pregătiți.

Alții sunt rafinați pentru ca ei să fie folositori pe pământ pentru a ajuta sufletele pentru Împărăția Mea.

Voi sunteți forjați câte puțin și apoi mai mult pentru ca Eu să vă pot rafina după imaginea Mea pe pământ. Acest lucru este necesar pentru ca voi să fiți pregătiți pentru ceea ce sunteți chemați să faceți.

Faceți ceea ce știți că trebuie să faceți și permiteți acest lucru. Permiteți lucrarea Mea în voi, supuneți-vă rafinării Mele. Dacă Îmi rezistați, calea voastră va deveni foarte dificilă. Dacă veți continua să păcătuiți, calea voastră va include multă rafinare. Alegerea vă aparține.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=556365893326441&set=a.403808015248897

MIERCURI, 24 MAI 2023 - Un drum lung de parcurs 

"Mulți dintre copiii Mei mai au încă un drum lung până când veți reflecta imaginea Mea. Dacă Mi-o cereți, vă voi rafina acum, ca să nu fiți lăsați în urmă în vremea ororilor.

Încercările pe care le îndurați acum sunt după planul Meu și vor duce la o mai mare claritate spirituală la adevărații Mei copii."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=556866266609737&set=a.403808015248897

VINERI, 26 MAI 2023 - Așteptând și veghind

 "Copiii Mei așteaptă în rugăciune ceea ce vine, urmărind semnele revenirii Mele în curând.

Vegheați și rugați-vă, copii. Studiați și pregătiți-vă în timp ce așteptați, căci nu știți ora. Fiți pregătiți să dați un răspuns fiecărui om cu privire la motivul speranței pe care o aveți în Mine, ca să puteți mărturisi și influența mai multe suflete în timp ce așteptați să vă întoarceți acasă. Strângeți răsplată în timp ce așteptați, căci vă veți bucura foarte mult când veți vedea ce v-am pus la păstrare ca să vă bucurați pentru totdeauna." 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=557915216504842&set=a.403808015248897

Un comentariu: