luni, 29 mai 2023

PENTRU MÂNDRIA VOASTRĂ VEȚI TRECE PRIN NECAZUL CEL MARE! - Carbonia, 21.05.2023

Bateți-vă pieptul, o, voi toți cei ce sunteți în păcat!

ARĂTAȚI-MI MILĂ, o, oamenilor!

Căință-vă; prosternați-vă cu umilință în fața Mea și cereți-Mi iertare. Eu sunt Cel care poate face toate lucrurile: în marea Mea Milostivire, voi interveni asupra celor care, cu inima căită, cer iertare de la Mine.

Copiii Mei, voi sunteți cei care trebuie să vă întoarceți la Mine, Eu sunt întotdeauna gata să vă iert: purificați-vă pentru ca Dumnezeul vostru Creator să vă ia înapoi la Sine și să vă dea din Sine.

Această Omenire va regreta că nu a acceptat învățăturile și apelurile Mele la convertire! Mândria omului va cădea atunci când va fi confruntat cu moartea!

O, oamenilor! ...

Fără Mine nu puteți face nimic; Eu sunt Cel care v-am creat și numai în Mine veți fi salvați. Ieșiți din nelegiuirile voastre, o, oameni, priviți în jurul vostru, vă biciuiți singuri cu propriile mâini, ați crezut că sunteți vrednici să creați, dar voi nu sunteți Dumnezeu!

Eu v-am creat ca să fiți Chipul și Asemănarea Mea, dar prin refuzul vostru ați eșuat, ați pretins să-Mi luați locul și acest lucru nu va fi niciodată posibil, ...

doar EU SUNT!!!

Copiii Mei, o, voi care vă luptați cu Mine: să știți că nimic bun nu poate fi realizat sub conducerea lui Satana, ați eșuat în alegerea voastră, ați greșit, erorile voastre se vor întoarce împotriva voastră.

Îndepărtarea voastră de la Mine, neascultarea față de Mine, Dumnezeul vostru Creator, vă va duce la a fi "goi"!!!

Veți pierde totul, copiii Mei! Din cauza mândriei voastre veți trece prin marele necaz: atunci veți fi forjați ca aurul în creuzet.

Eu vă voi face "noi"; vă voi face să înțelegeți că numai Eu sunt DUMNEZEU și că voi Îmi aparțineți Mie pentru că v-am creat pentru Mine.

Îndoiți-vă genunchii: "acum"! Nu amânați: luna neagră nu aduce nimic bun!           

Tulburarea este în desfășurare! Această Planetă a voastră a suferit maltratarea voastră: ați otrăvit pământul, apa și aerul, acum veți avea doar consecințele tuturor acestor rele.

Când vă veți găsi în situația de a nu avea nici apă, nici mâncare,... când aerul va deveni irespirabil, când totul va fi otrăvit, ce veți face? Cum veți supraviețui? V-ați gândit la asta?

Hrana sintetică pe care o creează omul este o hrană mortală: corpul vostru nu va fi hrănit și va pieri.

Copiii Mei, a venit timpul să vă deschideți bine ochii și să discerneți!

Nu fiți marionete în mâinile blestematului "păpușar". Nu vă lăsați doborâți ca niște popice! Preluați din nou controlul asupra vieților voastre, spuneți "STOP" acestui joc murdar al Diavolului. Renunțați la Satana! Renunțați la toate seducțiile sale!

Vă aștept "pocăiți", din nou capabili să vă gestionați viața. Amin!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/05/23/per-la-vostra-superbia-attraverserete-la-grande-tribolazione/

Un comentariu: