sâmbătă, 20 mai 2023

TOTUL ESTE PE CALE SĂ FIE REÎNNOIT! - Carbonia, 10.05.2023, (ora 16:42 - locuțiune)

Preasfânta Maria: Iată-mă, sunt aici în mijlocul vostru, vin să vă îmbrățișez pe toți.

Fiii mei, vin să vă ofer darurile Duhului Sfânt și să vă aduc în dimensiunea cerească, unde iubirea, pacea și bucuria vor fi ale voastre pentru totdeauna.

Isus este pregătit pentru Manifestarea Sa: în curând Îl veți vedea sub forma Sa umană!

El se va manifesta în Cer și toți Îl vor vedea! Da, toți Îl vor vedea!!!

Universul se va bucura, ...pe Pământ fiii Săi îi vor striga Lui iubirea nesfârșită.

Isus este singurul Dumnezeu al mântuirii: nu există alți dumnezei pe Pământ și în tot Universul care să-L egaleze, ...absolut deloc!!!!! Dumnezeu este Unul! Singurul și adevăratul Dumnezeu!!!

Copiii mei,

·         totul este pe cale să fie reînnoit,

·         Cerul este pe cale să se unească cu Pământul!

·         Răul va fi măturat pentru totdeauna

·         și lumina va fi pe Pământ. Universul se va bucura.

Dumnezeu se grăbește să intervină:

·         Îi vrea pe toți fiii Săi cu El,

·         El vrea să se bucure de ei veșnic,

·         El i-a creat pentru a fi "ai Lui"

·         și "ai Lui" vor fi pentru totdeauna,

·         El îi va lua înapoi la Sine.

Isus:

·         Înainte, fiii Mei,

·         Sunt printre voi, împreună cu Preasfânta Mea Mamă,

·         vă manifest bucuria Mea de a vă vedea aici:

·         să fiți o singură inimă și un singur suflet pentru a fi parte din Mine.

·         Iubiți-vă, fiii Mei, respectați-vă!

Vă văd de la înălțimea Cerului Meu și, în adevăr, vă spun: inimile voastre sunt pure, mințile voastre sunt îndreptate spre Cer și ființa voastră este în mâinile Mele pentru a fi transformată într-o viață nouă, veți fi după Chipul și Asemănarea Mea.

Oh! ... cât de frumos este să vă văd aici, pe această Colină Sfântă, unde Eu voi avea bucuria de a vă arăta Frumusețile Mele, arătând lumii că totul este adevăr!

Pământul va fi scuturat de Rău, Lumina va domni!

În acest loc totul se va deschide în Iubire cerească, această grotă va fi nouă, o veți vedea încrustată de pietre prețioase și diamante, ... va fi plină de Lumină!!!

Fiii Mei își vor pune picioarele goale în această grotă transformată: aici îl vor îmbrățișa pe Dumnezeul lor Creator și împreună cu El vor urca pe înălțimile cerești unde îi așteaptă o altă lume, o altă dimensiune pentru a trăi o nouă viață în iubire și fericire veșnică.

Fiii mei,

·         pe neașteptate situația se va schimba,

·         veți vedea disperarea în frații voștri: în cei care nu au vrut să îmbrățișeze Cuvântul lui Dumnezeu! Aceștia nu au vrut să se întoarcă la Dumnezeul lor Creator! Mulți chiar s-au întors împotriva lui Dumnezeu și "încă" se luptă cu El, Îl chinuie zilnic cu păcatele lor oribile! ... Păcate îngrozitoare!

Copiii Mei!

·         înaintați cu Rozariul în mână și cu iubirea în inimă;

·         iubiți-L și adorați-L pe Domnul vostru Isus Cristos mereu!

·         apelați la Tatăl vostru din Ceruri pentru ajutor,

·         și rugați-l pe Duhul Sfânt să vă cuprindă cu darurile Sale.

Preasfânta Maria va intra în curând în casele voastre: ...fiii ei vor striga iubire către Ea și o vor îmbrățișa, îi vor cere ajutorul și binecuvântarea ei.

Toți cei care s-au îndepărtat de Dumnezeu -pentru că au oscilat în îndoiala lor ... iată că se vor converti. Ei vor cere ajutorul Maicii Domnului pentru a ajunge la adevărata convertire și pentru a se întoarce la Fiul ei Isus, puri și imaculați în iubire.

Lumea va fi transformată: va veni o nouă generație!

Totul se va schimba! Veți simți cum inimile voastre vor bate de iubire: ...vor tresălta în dragoste către Mine.

Iată-Mă, fiii Mei,

·         Eu sunt Dumnezeul vostru Iubire! Eu sunt Adevărul Infinit!

·         Sunt Fiul lui Dumnezeu și sunt Dumnezeu Însuși, ...îmbrățișat de Duhul Sfânt și de Preasfânta Maria, Cea care M-a născut.

·         Faceți fapte de caritate, fiii Mei,

·         împărtășiți toate lucrurile în iubire pentru Mine;

·         Eu sunt Cel care vă va da totul:

·         În toate ale Mele vă voi desfăta cu tot ce-Mi aparține,

·         veți fi fericiți pentru totdeauna, prețioși în Ochii Mei!

·         Eu vă voi lua cu Mine:

·         veți vedea cu ochii Mei,

·         veți merge cu picioarele Mele,

·         veți fi mâinile Mele întinse către cei care nu au știut să aprecieze apelurile Mele, indicațiile Mele de convertire.

Înainte, fiii Mei, frații Mei, Eu vă iubesc cu toată ființa Mea,

·         Mi-am dat viața pentru voi;

·         astăzi vin din nou la voi pentru a vă elibera din lanțurile satanei:

·         permiteți-Mi să anticip această revenire a Mea cu rugăciunile voastre;

·         implorați întoarcerea Mea anticipată, victorioasă și glorioasă. Amin.

Preasfânta Treime, astăzi vă binecuvântează și vă îndeamnă să fiți curați în iubire și fără pată:

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/05/16/tutto-sta-per-essere-rinnovato/

Un comentariu: