joi, 4 mai 2023

Ora e târzie, 19 aprilie 2023, Shelley Anna

Iisus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune: FACEȚI CUNOSCUTE CUVINTELE MELE DE AVERTIZARE.

Înainte ca întunericul să coboare, Aurora boreală va fi vizibilă, iar cerul va deveni roșu. Întunericul se apropie, umbrele sale învăluie firmamentul și pământul. Aspectul lunii va fi ca sângele și acea oră necunoscută va fi peste voi.

Lumea va fi în curând în război.

Fiul pierzării va sta în locul sfânt, proclamându-se Dumnezeu.

Stindardul falsei păci al fiului pierzării va fi ridicat atunci. Veniți la Mine cu inima căită, nu poate fi nici o amânare.

Permiteți ca razele Milostivirii Mele Divine să strălucească asupra voastră, făcându-vă hainele albe ca zăpada.

Îmi trimit Îngerii Mei să vă ajute. Recunoașteți-i în timp ce ei vă păzesc în locuința voastră sigură . Nu vă temeți, căci Eu sunt cu voi întotdeauna.

Nu vă voi abandona. Așa vorbește Domnul.

Maica noastră binecuvântată, împodobită în lumină strălucitoare spune:

Fiica Mea, să se facă cunoscute cuvintele de adevăr ale Fiului Meu, căci ora este târzie. Fiecare clipă este o milă pentru mântuirea păcătoșilor.

Tot ceea ce meditez în inima mea doresc ca și voi să meditați la fel, păstrându-vă gândurile cu mine în ceruri, meditând mereu la Fiul Meu.

Permiteți rugăciunilor voastre sârguincioase să se înalțe, iar îngerii le vor ridica la ceruri, prezentându-le în numele tuturor sufletelor care au nevoie de Milostivirea Divină a Fiului Meu.

Rugați-vă, copiii mei, rugați-vă fără încetare. Așa vorbește Mama voastră iubitoare.

Confirmări din Scriptură

În Tine, Doamne, îmi caut scăparea: să nu rămân de ruşine niciodată! - Psalmi 71:1

Voi cânta Domnului cât voi trăi, voi lăuda pe Dumnezeul meu cât voi fi! Fie plăcute Lui cuvintele mele! Mă bucur de Domnul.- Psalmii 104:33-34

Ascultă-mă, Doamne, ascultă-mă, pentru ca să cunoască poporul acesta că Tu, Doamne, eşti adevăratul Dumnezeu, şi să le întorci astfel inima spre bine!" I REGI 18:37

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/april/23/the-hour-is-late/

Un comentariu: