miercuri, 24 mai 2023

Un mesaj de la Maica Domnului, 15 mai 2023, Shelley Anna

Maica noastră Sfântă spune:

Iubiți copii, păziți-vă inimile de ispitele acestei lumi și conformați-vă unei micimi unde altruismul va înflori în spiritul vostru. Rămâneți vigilenți în rugăciunile voastre pentru cei neconvertiți. Ora este atât de târzie!

Vă dau Rozariul Meu de Lumină în timp ce vă acopăr cu Mantia mea. Rugați-vă Rozariul Meu de Lumină care luminează întunericul și dezvăluie calea dreptății pe care Fiul Meu v-a pus-o înainte ca să o urmați.

Iubiții mei copii, este timpul să abandonați căile acestei lumi care duc la moarte și la separarea veșnică de Sfânta Treime.

Iubiți copii, rugați-vă neîncetat pentru ținuturile voastre, care au cedat spiritului de anarhie care va aduce o tulburare civilă.

Lumea va continua să fie în război pe măsură ce vor apărea conflicte între țări.

Rugați-vă Rozariul Meu de Lumină, care îl orbește pe adversar.

Rugați-vă pentru cei nenăscuți și pentru cei nevinovați, pe care Satana dorește să îi devoreze!

Cerurile continuă să arate mânia lui Dumnezeu care se va revărsa.

Copiii mei, refugiul vostru sigur să fie întotdeauna în Inima Sfântă a Fiului Meu, Isus Hristos.

Copiii mei, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea Mea.

Amintiți-vă mereu de Promisiunile Mele, iar rugăciunile voastre să fie neîncetate. Așa vorbește Mama voastră iubitoare.

În visul meu, am putut vedea cartiere inundate de tsunami, oamenii erau devastați. Am intrat într-un Walmart și acolo erau victime care încercau cu disperare să găsească lucrurile de care aveau nevoie. Am ieșit afară și am putut vedea mașini în flăcări. Reporterii de știri întrebau oamenii ce s-a întâmplat. Aceștia răspundeau și spuneau: Domnul vine! Sfârșitul este aici! Eu cred acum!

CONFIRMARE DIN SCRIPTURĂ

Coada lui târa a treia parte din stelele cerului şi le-a aruncat pe pământ. Dragonul stătea înaintea Femeii care trebuia să nască pentru a devora copilul când va fi născut. Apocalipsa 12:4

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/may/15/a-message-from-our-blessed-mother/

Un comentariu: