joi, 4 mai 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 26 APRILIE 2023 - Fugari și vagabonzi

"Copiii Mei, doresc să vă spun mai multe despre timpul care va veni în curând, când totul în viața voastră se va schimba.

În acest timp nou, legile se vor schimba rapid împotriva voastră și se vor schimba fără avertisment. Acest lucru este plănuit de cei răi de la putere și de dușmanul sufletelor voastre, după cum știți. Nu va exista nicio modalitate de a sta înaintea schimbărilor, deoarece ei doresc să vă întindă capcane pentru ca voi să fiți arestați. Acest lucru face parte din planul lor de a îndepărta tot ce este de la Mine din lumea în care trăiți.

În cele din urmă, în acest timp, veți fi considerați cu toții fugari, iar cei care vor rămâne pe pământ vor deveni vagabonzi, neavând case în care să locuiască. Ei vor schimba legile pentru a realiza acest lucru, astfel încât să vă poată refuza adăpostul. Eu voi fi adăpostul vostru în acel timp, nu vă temeți. Vă voi hrăni și vă voi adăposti în timp ce veți merge să dați mărturie ultimelor suflete care vor fi salvate, iar apoi vă voi lua repede pentru a vă salva din ghearele celor răi.

Nu vă temeți de vremurile care vin - mulți dintre voi nu vor rămâne pe pământ în acel timp. Faceți ceea ce este necesar acum, umblați îndeaproape cu Mine și rugați-vă pentru a fi socotiți vrednici să scăpați de aceste lucruri care vin.  Pregătiți-vă cunoscând Cuvântul Meu, cunoscându-Mă pe Mine, cunoscând prevederile Mele și pregătiți-vă pentru despărțire, astfel încât să puteți împacheta rapid ceea ce este necesar în acel timp, dacă rămâneți. Acest lucru va face toată diferența pentru cei care devin vagabonzi."

NOTĂ: Impresia mea este că vagabonzii înseamnă aici o persoană care nu are o casă și trebuie să rătăcească dintr-un loc în altul. Am căutat în Easton's Dictionary care definește vagabondul ca fiind "rătăcitor" sau "fugar".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=541785514784479&set=a.403808015248897

Un comentariu: