miercuri, 10 mai 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 1,2,3 mai 2023

LUNI, 1 MAI 2023 – Aveți încredere numai în Mine

"Copiii Mei, v-am permis să vă agățați de relații până acum pentru a avea beneficiul lor, dar acum unele trebuie să fie eliminate din viața voastră pentru ca Eu să vă pot duce mai sus. Doresc ca dependența voastră să fie numai de Mine. În acest timp care vine, nu puteți avea încredere cu viața voastră în nimeni. Aveți încredere doar în Mine. Acest timp va părea un timp de singurătate pentru unii, dar vă veți trage forță din Duhul Meu, deoarece o mare parte din acest timp al sfârșitului, poporul Meu va merge singur."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=544009217895442&set=a.403808015248897

MARȚI, 2 MAI 2023 - Timpul (tăierii)tunderii

 "Poporul Meu, voi treceți printr-un timp al tunderii. Eu sunt vița de vie, voi sunteți mlădițele. Orice agricultor știe că trebuie să aibă loc o tăiere pentru a face planta mai roditoare. Eu doresc ca voi să aduceți rod și mult rod pentru Împărăția Mea, așa că Eu îndepărtez lucrurile și oamenii și chiar ceea ce voi considerați a fi resurse în viața voastră, pentru ca voi să aduceți mai mult rod care să rămână.

Nu vă luptați împotriva Mea în acest timp. Permiteți ca voia Mea să se facă în viața voastră, căci veți fi foarte bucuroși mai târziu dacă Îmi permiteți. Planul Meu pentru voi este diferit de planul vostru."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=544847581144939&set=a.403808015248897

MIERCURI, 3 MAI 2023 – Neîmpovărați

 "Copiii Mei, în acest timp de tăiere(tundere), voi îndepărta din viața voastră multe lucruri pe care ați dorit să le păstrați. Nu puteți vedea încă motivele, deși le veți vedea mai târziu. Amintiți-vă că Eu pot vedea ce se află chiar în fața voastră și știu ce este cel mai bine pentru toți cei implicați.

Pe măsură ce încep să îndepărtez lucruri și oameni din viața voastră, doresc ca voi să mi le dați Mie de bună voie. Există o răsplată suplimentară pentru cei care Îmi dau de bună voie ceea ce doresc să îndepărtez.

Doresc ca voi să ajungeți la finalul tuturor lucrurilor fără să fiți împovărați. Fără să fiți împovărați de relațiile care vă țin pe loc. Fără să fiți împovărați de posesiuni pe care nu le puteți păstra în timp ce mergeți înainte. Neîmpovărați de ceea ce vă împiedică să vă terminați lucrarea pentru Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=545473204415710&set=a.403808015248897

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu