miercuri, 17 mai 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 9, 10 și 11 mai 2023

MARȚI, 9 MAI 2023 – Timpul distrugerii Americii 

"Copiii Mei, timpul distrugerii Americii este foarte aproape acum. În acest timp, multe evenimente se vor întâmpla unul după altul.

Voi chema dușmanii Americii, iar ei o vor anihila rapid și complet. Tot ceea ce le-a făcut altora i se va face și ei și toți oamenii din ea în acel moment vor suferi.

Dacă poporul ei s-ar fi întors la Mine, aș fi protejat-o. Eu i-am chemat, dar ei nu s-au căit. Ei au ales păcatul în locul căilor Mele, iar plata păcatului este întotdeauna moartea.

Va fi foarte greu pentru cei care vor rămâne să vadă ororile care vor avea loc în acel timp. Dacă vă veți apropia de Mine, Eu vă voi mângâia.

Nu vă temeți, copiii Mei, pentru că în curând veți fi aici cu Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=548792747417089&set=a.403808015248897

MIERCURI, 10 MAI 2023 - Cum veți răspunde?

"Copiii Mei, vremea trădărilor este aproape. Cum veți reacționa atunci când voi veți fi cei trădați? Atunci când cei despre care credeați că au avut grijă de voi vă vor trăda în favoarea celor care vă vor răul?

Cum veți răspunde când lucrurile pe care le iubiți vă vor fi luate? Când oamenii pe care îi iubiți vor fi luați de pe pământ? Când cei pe care îi prețuiți vă sunt răpiți? Cum veți reacționa?

Vă veți răzbuna pe cei care acționează împotriva voastră? Vă veți răzbuna când vă vor lua tot ce aveți? Vă veți răzbuna atunci când le vor face rău celor apropiați ție?

Răzbunarea este a Mea, așa cum v-am spus în Cuvântul Meu. Voi face altora ceea ce v-au făcut ei vouă.

Aveți încredere în Mine că voi face dreptate pentru voi?"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=549282670701430&set=a.403808015248897

 VINERI, 12 MAI 2023 - Faceți-vă puțin timp

 "Copiii Mei, faceți-vă timp pentru a vă bucura de aceste zile înainte de a veni sfârșitul tuturor lucrurilor, pentru că, odată ce va începe, nu veți mai avea o altă șansă. Respirați aerul proaspăt, simțiți pacea și apreciați-i pe cei dragi în fiecare zi. Apreciați facilitățile pe care le aveți la dispoziție acum.

Amintiți-vă de dragostea Mea pentru voi. Nu vă voi părăsi și nu vă voi abandona niciodată".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=550339963929034&set=a.403808015248897 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu