marți, 2 mai 2023

IUBITA MEA MAMĂ...Carbonia, 25.04.2023

Râuri de haruri vor veni pentru copiii Mei!

Iubiți ai Dumnezeului vostru,

·       a venit vremea lucrurilor noi,

·       Inima Imaculată a Mariei este la triumful ei,

·       Aleșii lui Dumnezeu se vor bucura! 

Măicuța Mea sfântă, Floare a Inimii Mele:

·       Tu ești Steaua Iubirii,

·       Tu ești iubirea Mea, Totul Meu.

·       Fiul Tău Isus te îmbracă cu însăși Persoana Sa,

·       în Tine este triumful acestei umanități. 

Mama Mea Binecuvântată:

·       Eu, Fiul Tău Isus, sunt mereu în Tine;

·       Eu sunt în Tine, trăiesc în Tine.

·       Îți voi împlini orice cerere pentru copiii Tăi,

·       Te voi înălța ca o CoRăscumpărătoare a planului de mântuire. 

Mama Mea Preacurată:

·       Tu ești, și vei fi în veci, Steaua care luminează calea,

·       Cu Mine vei fi pentru totdeauna:

·       Inima Ta este a Mea, Inima Mea este a Ta, Totul Tău este în Mine.

Femeie a dragostei și a carității admirabile:

·       Tu ești Femeia care va reînnoi Pământul,

·       Cea care va îmbrățișa această umanitate pentru mântuire.

·       Dumnezeu te-a ales pe tine pentru Sine,

·       Tu ești putere în Dumnezeu! 

O, Mamă!

·       Vindecă inimile oamenilor cu Iubirea Ta și cu Zâmbetul Tău dulce.

·       Fii Mama tuturor: primește-i la Tine,

·       înnoiește-i cu sfintele Taine a Maicii Biserici,

·       instruiește-ți copiii în sfânta Doctrină a lui Dumnezeu!

·       Folosește-ți puterea în Dumnezeu pentru a reînnoi sufletele pierdute:

·       Restaurează-le cu focul Iubirii Tale.

Iubită Mamă,

·       Veghează asupra acestei Umanități ticăloase, ... care a pierdut totul din Mine, pentru a-l urma pe Satana;

·       Întoarce-i la Tine, ține-i aproape de Tine până când inimile lor vor bate din nou în dragoste pentru Mine.

·       Studiază-le pașii, anticipează-i în Bine.

·       Împrăștie-i pe cei care nu sunt "ai Mei": Satana îi va lua cu el. 

Maica celor o mie de dureri:

·       Tu, care împreună cu Fiul tău Isus ai suferit pentru mântuirea oamenilor,

·       te vei bucura de toți în Paradis.

Haruri infinite se vor pogorî asupra acestei triste Umanități, căci Dumnezeu preferă așa, vrea să recupereze fiecare om, să-i dea să trăiască din El și în El.

Vocea lui Dumnezeu va tuna peste întregul Univers, un vuiet puternic va atrage atenția tuturor oamenilor!

Dumnezeu se va manifesta lumii ca fiind Singurul și Adevăratul Dumnezeu!

Paștele Domnului este aproape, oamenilor!

Fiți gata, cu încălțămintea în picioare, cu șoldurile încinse și cu toiagul în mână,

pentru că dintrodată veți sta în fața Celui care este Dumnezeul vostru Iubitor, singurul vostru Salvator.

Pregătiți-vă să primiți darurile Duhului Sfânt.

Rugați-vă, postiți, slujiți, iubiți, adorați-L pe Domnul din toată inima voastră. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/04/26/amata-madre-mia/

Un comentariu: