sâmbătă, 1 octombrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 26 SEPTEMBRIE 2022 - Distanțați-vă

Ascultasem lucrarea lui Ray Bergman, The World Will Become Like a Shanty Town (Lumea va deveni ca un oraș de cocioabe), pe Innocence Redeemed (Click aici pentru a o asculta: https://rbergma29.podbean.com/e/the-world-will-become-a-shanty-town/ ) și Îi mulțumeam lui Dumnezeu pentru acea viziune în vis pe care o avusese. Am spus: "Uau, Doamne, este uimitor! Profetul Troy Black și cu mine am avut amândoi viziunea râurilor pe străzi, iar Ray a avut în vis viziunea a orașului de cocioabe. O mulțime de informații noi despre ceea ce va urma! Și Domnul a spus: "Eu fac cunoscut ACUM celor care ascultă de  Mine!".

"Copiii Mei nu au de ce să se teamă. Folosiți discernământul pe care l-am pus în voi, micuții Mei, și veți ști cine vorbește în numele Meu și cine nu. Vă voi face cunoscut cine sunt adevărații Mei profeți și îi veți cunoaște și pe cei care nu sunt.

În acest timp, doresc să vă îndepărtați de cei care pretind că sunt ai Mei și care arată atât de clar că nu sunt, deoarece vor deveni în scurt timp un pericol pentru voi în vremea care va veni. V-am dat frați și surori adevărați pentru părtășie, nu împărtășiți cu întunericul care pretinde a fi lumină, căci acest lucru deschide ușa dușmanului în viețile voastre și el va aduce distrugere.

Țineți-vă bine de tot ceea ce este de la Mine. Timpul vostru pe pământ se va sfârși în curând și veți fi acasă aici, cu Mine."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2368955449912377/

Un comentariu: