miercuri, 24 august 2022

A SOSIT VREMEA PERSECUȚIEI! – Carbonia, 21.08.2022, ora 14:55 p.m.

 Copiii Mei, a venit vremea persecuției!

Adevăr îți spun, femeie, urmează-Mi pașii și nu te întoarce niciodată înapoi.

Refugiul Meu va fi pentru toți aleșii Mei; nu voi întârzia să le ofer protecție prin Îngerii Mei. FIILOR MEI NU LE VA LIPSI NIMIC: VA FI AȘA CUM LE-AM PROMIS, PĂZIȚI DE ÎNGERII MEI ȘI ASCUNȘI DE OCHII OMULUI RĂU.

Tuturor celor care vor citi astăzi acest mesaj al Meu, vă spun: SĂ ȘTIȚI CĂ DUMNEZEU NU VA ÎNTÂRZIA SĂ VĂ AJUTE, DA-ul vostru fidel, câștigat prin oferirea vieții voastre pentru Mine, va fi răsplătit cu prisosință.

Vă voi primi pe voi și pe toți cei dragi vouă, vă voi pune înaintea Mea ca niște slujitori credincioși și drepți! Prin prietenia voastră față de Mine îi voi salva pe cei dragi vouă.

Continuați să vă rugați, urmați-Mă cu fervoare și nu vă uitați la ceea ce posedă lumea, pentru că voi aveți mult mai mult:  AVEȚI VIAȚA ÎN MINE ȘI VEȚI FI PĂRTAȘI LA TOTUL MEU, VEȚI LOCUI ÎN LUMEA NOUĂ ȘI ÎN CERURI NOI în Frumusețea Dumnezeului vostru creator.

VOI TULBURA INIMILE CELOR RĂI; ÎI VOI PUNE ÎNTR-O SITUAȚIE DE MARE DURERE. VOR TREBUI SĂ EXPERIMENTEZE PE PROPRIA LOR PIELE RĂUTATEA CAUZATĂ FRAȚILOR! Vor trebui să înțeleagă că NIMENI NU ESTE ÎN AFARA ETERNULUI DUMNEZEU AL IUBIRII, cel Drept, cel Credincios, cel Absolut!

Îngenuncheați în fața Celui Răstignit și cereți cu umilință iertare pentru păcatele voastre, o, oamenilor!

DEZBRĂCAȚI-VĂ DE ORGOLIILE VOASTRE!

Totul s-a terminat! În curând, Pământul nu va mai putea fi recunoscut așa cum îl cunoașteți astăzi; TOTUL VA FI TRANSFORMAT. Eu, Dumnezeu, îl voi purifica, pentru a-l dărui iarași în frumusețea Totului Meu celor aleși de Mine.

NU VĂ LĂUDAȚI CU NIMIC, VOI CARE ASTĂZI AVEȚI MULTE, CĂCI ÎN CURÂND TOTUL VĂ VA FI LUAT! AVEȚI GRIJĂ SĂ NU VĂ PIERDEȚI ȘI SUFLETUL. ISPĂȘIȚI, CONVERTTȚI-VĂ ACUM, ÎNAINTE CA CORTINA SĂ CADĂ PE ACEASTĂ ISTORIE STRĂVECHE. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7836644099710991&set=a.242597375782406

Un comentariu: