luni, 22 august 2022

CEI RĂI POLUEAZĂ AERUL CU BACTERII ȘI GAZE NOCIVE - Carbonia, 18.08.2022, ora 18:16

Scrie, floricica Mea, scrie-i poporului Meu drag:

IUBIȚI COPII, DUMNEZEU TATĂL ESTE CEL CARE VĂ VORBEȘTE, ASCULTAȚI-I GLASUL, FIȚI CA CRINII CÂMPULUI, DESCHIDEȚI-VĂ ÎN FRUMUSEȚEA VOASTRĂ LA CHEMAREA LUI. PARFUMUL VOSTRU SĂ URCE PÂNĂ LA CEL CARE ESTE ÎN CERURI ȘI CARE AȘTEAPTĂ JERTFA VOASTRĂ DE IUBIRE.

Eu sunt Totul pentru voi, iubiți fii, Eu sunt Cel care v-a creat cu atâta iubire și cu atâta tandrețe și care așteaptă să vă îmbrățișeze din nou la Sine, să vă dăruiască bucuria frumuseții Sale nesfârșite.

Vă veți bucura veșnic și veți cânta imnuri de mulțumire Dumnezeului vostru; îi veți arăta toată dragostea voastră în fidelitate absolută.

CÂND ÎN LINIȘTEA NOPȚII SE VA AUZI DIN CERURI UN VUIET MARE, SĂ ȘTIȚI CĂ A VENIT CEASUL MÂNIEI TATĂLUI: Dreptatea Lui va fi teribilă pentru cei care se luptă cu El, de aceea, comportați-vă așa cum vă cere Dumnezeu; fiți vigilenți, să aveți inimile curate; nu vă arătați slabi în fața omului. Încredeți-vă în Dumnezeu, El se va manifesta în ajutorul vostru. Încredeți-vă în Cel care v-a dat viață și sprijiniți planul Său de salvare.

RUGAȚI-VĂ PENTRU CEI SĂRACI CU DUHUL PENTRU CA EI SĂ SE DESCHIDĂ SPRE O ADEVĂRATĂ CONVERTIRE ȘI SĂ-ȘI OFERE VIAȚA CELUI CARE I-A CREAT.

COPIII MEI, CEI RĂI POLUEAZĂ AERUL CU BACTERII ȘI GAZE DĂUNĂTOARE, ÎN CURÂND VOR OTRĂVI ȘI APA, VOR REDUCE REZERVELE DE HRANĂ PENTRU A VĂ ADUCE ÎN SCLAVIA LOR.

SUNTEȚI PE CALE SĂ INTRAȚI ÎNTR-O STARE DE PRIVAȚIUNE ABSOLUTĂ, VĂ VOR CERE SĂ LE ACCEPTAȚI LEGILE LOR PENTRU A AVEA O BUCATĂ DE PÂINE.

Ceasul marchează sfârșitul acestei mizerii create de Satana pentru a distruge Omenirea: Durerea va fi mare pentru mulți!

Dumnezeu Își declară intervenția! Răpirea aleșilor Săi va fi în curând.

Rugați-vă, sufletele Mele binecuvântate, voi care Mă urmați, Mă slujiți, Mă adorați și Mă iubiți, rugați-vă pentru frații voștri, pentru ca ei să găsească puterea de a renunța la păcat și de a se întoarce la Viață.

ESTE ORA DESPĂRȚIRII! DUMNEZEU ÎI VA LUA PE AI SĂI CU EL ȘI ÎI VA LĂSA ÎN NECAZ PE TOȚI CEI CARE ÎL NEAGĂ PENTRU A-L PREFERA PE SATANA.

Soarele în curând va exploda.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7827302593978475&set=a.242597375782406

Un comentariu: