luni, 22 august 2022

Strălucirea Împărăției Mele va fi văzută de toți, 13 august 2022, Shelley Anna

 Iisus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim, spune:

Strălucirea împărăției Mele va fi văzută de toți când va străluci peste cei drepți și peste cei răi, pe măsură ce se apropie Ziua Judecății Mele. Pentru cei care au urechi de auzit, ascultați și luați aminte la chemarea Mea de POCĂINȚĂ. Întoarceți-vă de la perversiunile murdare ale acestei lumi care este acum mistuită de ÎNTUNERIC. Căci numai cei care și-au spălat hainele în Sângele Mielului vor intra în Împărăția lui Dumnezeu. Intrați în comuniune de rugăciune cu Mine și convertiți-vă. Mila Mea este pentru toți. Așa vorbește Domnul.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2022/august/14/the-brightness-of-my-kingdom-will-be-beheld-by-all

Un comentariu: