sâmbătă, 6 august 2022

... VIN ORE DUREROASE! - Carbonia, 28.07.2022, ora 12:19 - (* 008 ap. 28.07.22)

"Eu sunt Regele gloriei!

Iubiți copii, treziți-vă! ... A venit timpul să vă deschideți ochii la realitatea faptelor: Satana își mută pionii, în curând veți fi copleșiți de război, veți suferi marea foamete și veți fi supuși sclaviei.

Copiii Mei, Eu sunt Dumnezeul vostru Creator, vă iubesc infinit și aștept trezirea voastră, "... să știți că nu mai este timp de pierdut", lucrurile lumii s-au terminat, salvați-vă sufletul.

Preoți ai lui Dumnezeu, ieșiți la lumină, fiți Chipul și Asemănarea Mea, Eu M-am dat pe Mine Însumi cu totul pentru salvarea sufletelor, acum depinde de voi, cei consacrați ai Mei:... dăruiți-vă viața.

Planul Meu este de eliberare, vreau să-i salvez pe toți copiii Mei, vreau să-i conduc acolo unde curge lapte și miere. Iubiții Mei, voi sunteți la sfârșitul timpului, Maria este deja pe Pământ pentru a-și aduna armata la Sine, credincioasă Mie, Fiului ei, al lui Isus al ei.

Pregătiți-vă, copiii Mei, pentru confruntarea finală, fie ca inima voastră să fie păstrată în credința în Mine.

Marele potop de foc se apropie, ... veți fi surprinși în somn, ... nu dormiți, copiii Mei, treziți-vă! Treziți-vă! Puneți-vă scutul, uniți-vă cu Dumnezeul vostru al Iubirii și cu Sfântul Rozariu și crucea în mână luptați împotriva diavolului.

Rugați-vă, copiii Mei, acesta este momentul să vă rugați intens, să oferiți rugăciunii timpul care v-a mai rămas la dispoziție. Postiți de lucrurile lumii, faceți penitență, reînviați în Mine.

Soldații lui Cristos sunt gata, aliniați alături de Maria pentru bătălia finală împotriva Satanei. Fiți vigilenți, o, oameni, nu permiteți celui rău să vă zdrobească:... vin ore dureroase! Aveți grijă să vă puneți în siguranță în Mine. Invocați Milostivirea Mea, cereți revenirea Mea grabnică.

Înainte, copiii Mei, Maria este cu voi, permiteți-i să vă modeleze în Mine.

Domnul salvează! " https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2320613928079863/

Un comentariu: