marți, 2 august 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 26 IULIE 2022 - Urmați-Mă

 "Copiii Mei, o mare parte din ceea ce este bun în lumea voastră este pe cale să fie luat. Realizați, în timp ce vă bucurați de confortul și facilitățile pe care le aveți acum, că în curând nu le veți mai avea. Veți plânge aceste pierderi și vă veți lupta să înțelegeți uneori ce se întâmplă.

Înțelegeți că trebuie să îndepărtez confortul pentru a atrage întreaga atenție a cât mai multor necredincioși, pentru ca aceștia să ajungă să Mă cunoască și să nu sufere o eternitate în întuneric fără Mine.

Să știți că, pe măsură ce umblați din ce în ce mai aproape de Mine și petreceți timp în Cuvântul Meu, vă voi aduce acasă la Mine cu mult înainte ca toate condițiile de pe pământ să se deterioreze. Faceți-vă un scop din a Mă urma cu toată inima și tot sufletul vostru."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2318950638246192/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu