sâmbătă, 6 august 2022

LUCRAȚI ÎN VIA DOMNULUI, PREOȚII MEI! ADUNAȚI TOATE POPOARELE LA MINE - Carbonia, 30.07.2022

"Timpul marchează sfârșitul unei epoci străvechi, ferestrele cerurilor se deschid spre nou, voi veți răsări noi în Mine și veți fi frumoși în Mine.

Dumnezeu Tatăl Atotputernic Jahwè îi cheamă de urgență pe cei care s-au abătut de la Legea Sa și se aliază cu adversarul.

Fiți atenți, copiii Mei, cel rău este viclean și voi cădeți în plasa lui mortală.

Lucrați în via Domnului, preoții Mei! Adunați toate popoarele la Mine.

O mare furtună este pe cale să se dezlănțuie; alergați la adăpost în Mine, numai Eu vă pot salva.

Iubiții Mei copii, ca Tată, vin din nou să implor convertireavoastră: nu mai așteptați!

Totul este pe drum; blestemul diavolului este deja asupra acestei Omeniri care s-a vândut lui.

Tună vocea Mea:... este Dumnezeul vostru care vă cheamă înapoi la El! Nu fiți nesăbuiți! ... Renunțați la satana; luați în mână Sfânta Evanghelie, rugați-vă și postiți de lucrurile lumii.

Convertiți-vă, copiii Mei! Convertiți-vă "acum" cât încă mai puteți, ... noaptea teribilă este pe cale să sosească; totul va fi în frigul morții."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2322848511189738/

Un comentariu: