sâmbătă, 20 august 2022

Cu harul ce l-am primit

-Așa cum adie vântul,
La lume trimit cuvântul
Prin tine, copil și sfânt,
Ce te iau de pe pământ,
 
Că aștepți cu nerăbdare
Acea zi de sărbătoare.
Ți-am mai spus și acum spun,
Să fii pregătit de drum,
 
Rozariul și cu lumina
Să-ți fie în toată ziua,
Chiar de ieși și te întorci,
Să nu stingi, nici să lași jos.
 
-Cine îmi spune așa cuvinte,
Că tot trupul îmi e fierbinte?
Transpir, încep să vibrez,
Sunt teafăr, treaz, nu visez.
 
Frecvența din cer ce vine,
Cuvintele știu că sunt divine,
Mesajul e un mister
Pentru lume dat de cer.
 
Răspuns știu că o să primesc,
Și ce-am scris o să trăiesc.
-Curând și foarte aproape,
Va fi pe neașteptate,
 
Că ai aură și har
Fără ca să ai habar.
Ai lucrat ager, cu spor,
Urcând suflete la cer,
 
Ai lăsat totul deoparte,
Și ai plecat spre căi înalte
Unde e greu de ajuns
Ca timp și drum de parcurs.
 
Ți-am spus de câteva ori
Că ai ajuns deja în cer,
Și că mai ești pe pământ
Pân’ te înalță Duhul Sfânt.
 
-Te rog, Doamne, de a-mi spune
Ale cui sunt aceste cuvinte?
De la Tata, Mama, Fiul
Sau de la al Tău Sfânt Duhul?
 
-Eu te-am însoțit mereu
De a fost ușor sau greu,
De a fost noapte sau ziuă,
Am fost mereu împreună.
 
Am liniștit apa, focul,
Ți-am arătat drumul, locul
Unde să ajungi, ce să faci,
Cuvântul ca să-l împarți.
 
Ai parcurs lungă distanță,
Nu ți-a stat nimic în față.
Și la Paris ai ajuns
Cu harul ce ai fost trimis.
 
Și la Dozule ai fost,
La Lourdes, La Salette, La Los,
La Medjugorje de opt ori,
Ai făcut multe cărări.
 
La Oradea și la Cluj,
Și la Vaslui ai ajuns,
La Brăila, București,
Și la Iași, și la Onești,
 
La Tecuci, la Năsăud,
La Târgu Mureș, Adjud,
Cu haruri și cu mesaje,
Prin văi și pe culmi înalte,
 
Ai colindat toată țara,
De cum iarna, așa vara.
La minus douăzeci și două grade
Ai luat geanta cu mesaje,
 
Ai plecat unde a vrut Domnul
Că te-a așteptat și trenul.
Când cineva te-a chemat,
La Mangalia ai plecat,
 
La Dorna și la Focșani,
La Rădăuți, la Pașcani,
Ai avut tot la îndemână
De a fost noapte sau ziuă.
 
Ți-am dat har, ți-am dat putere
De a merge prin lume, vreme.
Acum ai ajuns la finiș,
Nu mai mergi, te urci în sus,
 
Ai s-o vezi cât de îndată
Pe mama care ți-a dat viață.
Ți-am arătat țări și lume,
Minune după minune.
 
Pentru tot ce ai făcut
În dar cerul ai primit,
Unde-i pace, bucurie,
Fericire o veșnicie.
 
Marți, 16.08.2022, ora 20:33
 
România, trezește-te!
România, convertește-te!
România, grăbește-te!
 
 
 Atotputernicul Dumnezeu să binecuvânteze întreg pământul și tot poporul în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

Un comentariu: