marți, 23 august 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 20 AUGUST 2022

Repostat: Timpul sfârșitului a venit, 3 iulie 2020 

"Era duminică și mă gândeam la viziunea cu leopardul pe care Domnul mi-a dat-o la sfârșitul lunii aprilie. În timp ce o contemplam, mi-am dat seama că ceea ce văzusem ne arăta un inamic ascuns care este deja în poziția de a ataca S.U.A. Cred că acest atac este iminent. Leopardul pe care l-am văzut era ascuns în niște vegetație într-o zonă cu vedere spre S.U.A. Se furișa cu capul plecat, poziție pe care o ia chiar înainte de a se năpusti. Se mișca extrem de încet pentru a nu fi detectat. 

   Copiii Mei, v-am spus în repetate rânduri că sfârșitul tuturor lucrurilor vine mult mai repede decât vă așteptați. Acționez acum pentru a judeca națiunile care s-au îndepărtat de Mine. America este una dintre aceste națiuni, după cum știți, iar judecata ei va fi foarte aspră. Ea va fi dată în mâinile dușmanilor ei care o vor stăpâni complet. Mult sânge va fi vărsat în interiorul granițelor ei și nimeni nu va putea să o salveze. Doar poporul Meu care caută continuu fața Mea va avea parte de îndurare în acest timp.

   Priviți și veți vedea cum începe judecata asupra altor națiuni care M-au negat căci mâna Mea acționează chiar acum împotriva lor. În curând va izbucni războiul și va atrage toate națiunile în el căci aceasta este voința Mea. Participanții la bătălia finală își vor lua în curând pozițiile.

   Terminați repede lucrările pe care vi le-ați pus în inimă să le faceți pentru Mine căci nu mai aveți timp, copiii Mei. Am amânat judecățile anterioare ca răspuns la rugăciunile voastre pentru îndurare, dar acum trebuie să se desfășoare pentru că a venit timpul sfârșitului."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2337704786370777/

Un comentariu: