vineri, 5 august 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX LUNI, 1 AUGUST 2022 - Ei au refuzat Milostivirea Mea

"Mulți dintre copiii Mei vor pieri repede în ceea ce va urma, dar nu aceasta este voia Mea."

De ce, Doamne? De ce vor pieri ei?

"Ei nu s-au pregătit prin zidirea credinței lor, așa cum le-am vorbit să o facă. Ei cred că sunt pregătiți. Ei subestimează teroarea la care îi va supune dușmanul Meu. Ei subestimează presiunile vremurilor care vor veni, persecuția constantă, durerea."

Se poate face ceva în această privință, Doamne?

"Nu, copilul Meu. Ei au refuzat să asculte. Dar Mă întristează faptul că preferă să iasă și să se joace în lume sau să pretindă că ceea ce se întâmplă nu este așa, când Eu am încercat de nenumărate ori să-i avertizez cu privire la ceea ce va fi necesar în acest timp.

Dușmanul sufletelor voastre are un plan de a refuza hrana poporului Meu care refuză să i se închine. El le va tăia proviziile de hrană, iar ei nu vor ști de unde să o obțină în altă parte. Numai cei a căror credință este încercată și testată vor ști cum să supraviețuiască în acel timp. Ceilalți au refuzat marea Mea îndurare".

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2323104257830830/

Un comentariu: