duminică, 14 august 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 7 AUGUST 2022

Repostre: Pe măsură ce răul crește - 6 august 2018    

                "Copiii Mei, pe măsură ce lumina și întunericul continuă să crească în interiorul fiecărei persoane, lucrurile se vor schimba rapid în lumea voastră. Doar unul singur - lumina sau întunericul - poate domina. Pentru un timp, veți observa lupta din interiorul celor pe care îi cunoașteți și care au o cantitate asemănătoare (similară) din fiecare. Unul va învinge și veți vedea cum rezultatul va deveni foarte evident.

   La cei care au mai multă lumină, pe măsură ce lumina crește, vor deveni mai altruiști, mai darnici și mai puțin preocupați de problemele și căutările lumești. Ei devin mai asemănători cu Mine.

   La cei cu mai mult întuneric, pe măsură ce întunericul din interiorul lor crește, ei vor deveni mai egoiști, mai violenți, mai înșelători și mai preocupați de lucrurile și plăcerile lumești.

   Pe măsură ce răul crește în lumea voastră, el se va instala și va escalada rapid. Adolescenții vor comite acte de violență la care nu au mai fost martori până acum. Alții vor comite violențe în masă, cum nu s-a pregătit niciodată lumea. Când vedeți acest lucru, să știți că Satana este printre voi. El a coborât în mare mânie pentru că timpul său este foarte scurt.

   Eu doresc ca în acest timp poporul Meu să se agațe de Cuvântul Meu și să umble pe căile Mele. Păstrați-vă liberi de păcat pentru ca diavolului să nu i se dea loc în voi, căci dorința lui este să vă distrugă pe voi și pe toți cei pe care îi iubiți.

   Mergeți cu grijă, copiii Mei. Timpul este foarte scurt acum și nu este loc pentru compromisuri."

https://www.facebook.com/Messages-of-Our-Mother-Mary-to-the-World-404168139724461/photos/a.404176143056994/2327673914040531

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu