luni, 15 august 2022

"CINE ARE CA ANCORĂ SFÂNTUL ROZARIU SE VA MÂNTUI" - Trevignano Romano, 9 august 2022

Cenaclul din Rimini

Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, omenirea este în pericol, vă implor, copii, întoarceți-vă la Dumnezeu și la legile Sale, El este milostiv și dacă îi cereți iertare, El v-o va acorda.

Copiii mei, războaiele vor începe, se vor sfârși, dar apoi vor continua, rugați-vă pentru că nu mai aveți timp; vorbirea voastră să fie: da, da, nu, nu.

Eu vin mereu la voi pentru a vă instrui și de multe ori îmi întoarceți spatele. Copiii mei, credeți în cuvintele mele ca să fiți pregătiți; calea voastră va fi destul de dificilă și impracticabilă, dar cine are ca ancoră Sfântul Rozariu va fi salvat.

Copiii mei, urmați cele zece porunci, priviți la Fiul meu și acolo veți vedea lumina.

Copii, va fi un cutremur puternic, vor fi ruperi de nori tot timpul, dar vă cer să vă rugați sub crucea Fiului meu și voi și familiile voastre veți fi binecuvântați.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7785985214776880&set=a.242597375782406

Un comentariu: