miercuri, 10 august 2022

Mesaj din Ceruri dat iubitei Shelley Anna în ziua de 7 august 2022

 Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune: CÂND MILOSTIVIREA MEA SE VA SFÂRȘI, VOI VENI CA JUDECĂTOR DREPT.

Pregătiți-vă inimile pentru judecățile Mele de iubire care vor cădea în curând asupra omenirii.

Osânda și suferința veșnică îi așteaptă pe cei răi, mândri și nepocăiți care resping adevărul Meu. Dar multe convertiri pot fi realizate prin rugăciunile credincioșilor și prin proclamarea Milostivirii Mele care este pentru toți. (1). Rugați-vă rugăciunea Mea pe care v-am dat-o. Nu abandonați chemarea Maicii Mele la rugăciune. Rozariul ei de lumină conduce drumul spre Inima Mea Sacră. Căci vremea judecății Mele se apropie cu repeziciune. Semnul Meu va fi în curând arătat pentru ca toți să-l vadă.

PENTRU TOȚI CEI CARE ASCULTĂ CHEMAREA MEA, luați aminte și veniți la Mine acum, cu o inimă umilă și căită, cu pocăința pe buze, mărturisindu-vă greșelile care vă condamnă.

Eu vă iubesc și doresc ca nimeni să nu piară. Așa vorbește Domnul.

(1). Rugăciunea Tatăl nostru.

Tatăl nostru, Care ești în ceruri,

Sfințească-se Numele Tău.

Vie împărăția Ta.

Facă-se voia Ta,

Precum în cer așa și pe pământ. 

Pâinea noastră cea de toate zilele dă-ne-o nouă astăzi.

Și ne iartă nouă greșelile noastre,

precum și noi iertăm greșiților noștri.

Și nu ne duce pe noi în ispită,

ci ne mântuiește de cel rău. Amin.

https://beloved-shelley-anna.webador.com/when-my-mercy-ends-i-will-come-as-the-just-judge-messages-from-heaven

Un comentariu: