joi, 18 august 2022

VOI TUNA ACUM DREPTATEA MEA! - Carbonia, 12bis.08.2022, ora 13:15 p.m.

 Iubită fiică, scrie poporului Meu iubit:

Poporul Meu, poporul Meu credincios, iubiții Mei, fiți vigilenți pentru că acum se va întâmpla tot ceea ce am anunțat. Sunteți pe cale să asistați la cea mai mare distrugere din istoria acestei omeniri rele, necredincioase Creatorului ei.

ACEASTĂ LUME ESTE ÎN RUINĂ DIN CAUZA PĂCATULUI! Arătați-Mi credincioșia voastră, oamenilor, înainte ca brațul Meu să cadă asupra voastră.

Îndrăznesc să vă spun că m-am săturat cu adevărat de comportamentul vostru, sunt îngrozit!

Am dorit cu ardoare pocăința voatră, am vrut să vă păstrez veșnic alături de Mine, în fericirea Atotputerniciei Mele! Dar voi ați ales un alt dumnezeu, v-ați predestinat morții în locul Vieții!

Inima Mea Sfântă încă sângerează, ochii Mei sunt numai o rană. Săraca omenire, atât de naivă, încât să creadă în Satana și nu în Mine, Creatorul ei!

VOI TUNA ACUM DREPTATEA MEA! ... Vă voi forja ca aurul în creuzet, veți fi puși în stare de durere, va trebui să strigați după ajutorul Meu, va trebui să Mă recunoașteți ca Dumnezeu Creator și să vă întoarceți la Mine pentru că sunteți ai Mei, Eu v-am creat și vă revendic ca fiind ai Mei.

În nebunia voastră, L-ați trădat din nou pe Dumnezeul vostru Creator, ați abuzat de bunătatea Lui, L-ați renegat! Săracii de voi!

CE VEȚI FACE CÂND LUMEA SE VA PRĂBUȘI PESTE VOI? VEȚI STRIGA DUPĂ AJUTOR CELUI CARE V-A FĂCUT SCLAVI?

Săraca Omenire nesăbuită, ați cedat lingușelilor adversarului, deși știați că veți lua un drum greșit, L-ați sfidat Dumnezeul vostru, v-ați umilit în fața lui Lucifer... pentru ce? VEȚI AVEA VIAȚĂ VEȘNICĂ CU BUCURIE ȘI IUBIRE? Nu! Veți suferi torturile lui în iad, veți avea parte de suferințe veșnice! .... ... ați făcut alegerea corectă?

Porțile Cerului se vor deschide, Dumnezeu va coborî cu tot Cerul Său pentru a-și salva copiii și a pune capăt acestei pandemii demonice.

Gata! A sosit timpul intervenției Mele, nu voi lăsa ca Biserica Mea, uzurpată de Satana, să fie distrusă, ... ca poporul Meu să fie risipit; voi pune stăpânire peste tot ce Îmi aparține.

Voi pune poporul Meu într-o stare de grație: Eu, Dumnezeu UNIC ȘI ÎNTREIT, vin să îl leg pe Satana de Iad!

Bucurați-vă toți cei care Mă așteptați cu dragoste și fidelitate căci pentru voi se deschide calea spre adevărata Viață! Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7795091343866267&set=a.242597375782406

Un comentariu: