sâmbătă, 20 august 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 14 AUGUST 2022

 Repostat: Mai mult întuneric

      Copiii Mei, unii dintre oamenii pe care îi credeați ai Mei ascundeau în inimile lor mult mai mult întuneric decât credeați voi. Acum, pe măsură ce creșterea întunericului în inimile oamenilor continuă, devine evident - nu-l mai pot ascunde.

   Odată cu creșterea luminii și a întunericului, trasez o linie de demarcație între oi și capre, între întuneric și lumină. Vă fac să alegeți în fiecare zi cui veți sluji. Veți sluji lumina și veți fi ai Mei? Sau veți sluji întunericului și veți aparține dușmanului Meu?

   V-am spus că va deveni evident, pe măsură ce lumina și întunericul vor crește, cine se află de fiecare parte și așa a fost. Am făcut să iasă la iveală, deși este tulburător pentru poporul Meu să vadă acest lucru.

   Copiii Mei, deși o parte din ceea ce este dezvăluit vă va surprinde, vă arăt milă pentru ca voi să știți cine este cu adevărat pentru voi și cine nu este, pentru că cei care umblă în întuneric sunt înșelători și vor ceea ce aveți voi.

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.614062878734985/2333506160123973/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu