vineri, 26 august 2022

"O SCHISMĂ VA ZGUDUI BISERICA ROMEI, ÎNVĂLUITĂ ÎN ÎNTUNERIC" - Trevignano Romano, 23 august 2022

Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, rugați-vă, rugați-vă mult, pentru că lumea este în mare pericol, omenirea este în mare pericol, chiar și Biserica își închide porțile.

COPIII MEI, ÎN CURÂND O SCHISMĂ VA ZGUDUI BISERICA ROMEI, ÎNVĂLUITĂ ÎN ÎNTUNERIC.

Copiii mei, amintiți-vă că Eu sunt aici în fiecare zi cu Isus al meu, nu vă temeți pentru că veți avea întotdeauna mângâierea noastră atunci când veți invoca numele noastre.

COPII, RUGAȚI-VĂ ÎN SPECIAL PENTRU FRANȚA, PENTRU CĂ ȘI-A PIERDUT CREDINȚA, semnalele trimise din cer vor fi foarte puternice și evidente.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7848055021903232&set=a.242597375782406

Un comentariu: