luni, 1 august 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 24 IULIE 2022

REPOSTAT: Atacurile lui s-au înmulțit, 20 decembrie 2011

"Verificați-vă temeliile, copiii Mei, pentru că dușmanul sufletelor voastre le va verifica în curând căutând o cale de intrare în viața voastră. El a făcut întotdeauna acest lucru, dar în vremurile care vor veni, în vremuri de restriște, în vremuri în care sunteți distrași, apar fisuri care sunt căi de acces pentru el.

El caută să vă ucidă, să vă fure sau să vă distrugă pe voi și pe alții la care are acces prin intermediul vostru. Fiți în gardă, copiii Mei, pentru că atacurile lui s-au înmulțit recent și se vor înmulți tot mai mult în anul care vine.

El îi va întoarce pe cei de lângă voi împotriva voastră, acolo unde poate - rugați-vă pentru ei. Rugați-vă pentru ei acum, cât mai este încă timp. El vă va jefui casele, vă va ataca sănătatea și finanțele, dar cei care sunt ascunși în Mine nu se vor teme.

Cei care fac voia Mea și umblă pe căile Mele vor cunoaște protecția Mea.

Eu vă iubesc, copiii Mei. Vremurile care se apropie sunt primejdioase, dar voi aveți iubirea Mea și cuvântul Meu pentru a vă lumina calea înaintea voastră."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2316707801803809/

Un comentariu: