marți, 2 august 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 28 IULIE 2022 - Întăriți-vă pe voi înșivă

"Se apropie o perioadă foarte dificilă pentru tot poporul Meu. Dușmanul sufletelor voastre, dușmanul Meu, vine să pună stăpânire pe toată lumea, copiii Mei. Nu veți avea nicio putere împotriva lui și Eu nu voi putea răspunde la majoritatea rugăciunilor voastre împotriva lui în acel timp.

Deși mulți dintre voi vor fi aici cu Mine atunci, unii dintre voi vor fi lăsați pe pământ pentru a fi supuși unei rafinări suplimentare. Trebuie să vă întăriți pentru ceea ce va urma.

Pregătiți-vă mintea și inima să se agațe de credința voastră mai presus de orice. Indiferent de circumstanțe, nu Mă renegați; dacă faceți acest lucru, vă va costa sufletul."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2320073561467233/

Un comentariu:

  1. Nu veți avea nicio putere împotriva lui și Eu nu voi putea răspunde la majoritatea rugăciunilor voastre împotriva lui în acel timp.

    FALS!
    Este scris, satană:
    Domnul ne.a dat toata puterea împotriva ta. Luca 10, 19
    Domnul este cu noi si in noi până la sfârșit!
    Acest mesaj nu este de la Domnul Isus.

    RăspundețiȘtergere