marți, 2 august 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 27 IULIE 2022 - Agitarea

"În haosul care va veni, pe măsură ce vor fi adoptate legi noi care îl limitează pe poporul Meu și îi ia lucrurile de care are cea mai mare nevoie, va începe o luptă. Toți vor începe să se agite pentru a obține ceea ce își doresc, ceea ce au cel mai mult nevoie pentru a trăi. Când acest lucru se va încheia, va veni o liniște în care mulți vor realiza că timpul sfârșitului a venit peste ei.

Copiii Mei, când va începe această învălmășeală, pentru cei care sunt încă pe pământ, amintiți-vă că Eu sunt sprijinul vostru. Nu vă fie frică și nu vă luptați pentru lucrurile de care aveți nevoie și pe care Eu sunt atât de capabil să vi le ofer. Să știți că Eu vă voi păzi și Mă voi ocupa de sarcinile Mele pe pământ."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2319278431546746/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu