vineri, 5 august 2022

Mesaj din Ceruri dat iubitei Shelley Anna în ziua de 27 iulie 2022 - SE APROPIE O CONFORMITATE!

 Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Iubiții Mei, acum este momentul să vă refugiați în Inima Mea Sfântă.

Primiți Binecuvântarea Mea de Milostivire care se revarsă din Inima Mea Sfântă ca o ploaie purificatoare.

Vine un conformism sub forma unei noi religii care va falsifica biserica Mea și va contrazice cuvântul Meu.

Acest conformism va deschide calea pentru anticrist. Iar semnul său va fi prezentat atunci sub aparență de conveniență și bunăvoință față de bunăstarea omenirii. Nu vă lăsați înșelați!

Nu vă temeți și să știți că Eu am scurtat zilele.

RĂZBOAIELE ȘI ZVONURILE DE RĂZBOAIE SE INTENSIFICĂ.

Războiul mondial avansează în lunile cu zăpadă, în timp ce ursul (Rusia) continuă să devasteze pământurile cu arme de distrugere în masă.

PENURIA DE ALIMENTE SE VA AGRAVA în timp ce al treilea călăreț al apocalipsei călărește din nou, poluând pământurile și otrăvind apele.

BOLILE CONTINUĂ SĂ EVOLUEZE în noi viruși care slăbesc sistemul imunitar, făcând ca omenirea să devină vulnerabilă.

Continuați să folosiți medicamentele Cerești prescrise de Maica Mea Preacurată pentru a vă feri de infecții.

Utilizarea zilnică a Uleiului Bunului Samaritean va fi suficientă.

Rămâneți ascunși în Inima Mea Sfântă unde veți fi protejați de calamitățile care se apropie.

Vă iubesc și doresc ca nimeni să nu piară.

Veniți la Mine acum cu o inimă umilă și căită, cu pocăința pe buze, mărturisindu-vă fărădelegile care vă condamnă și să știți că Milostivirea Mea este suficientă și va acoperi o mulțime de păcate. Milostivirea Mea este pentru TOȚI! Așa vorbește Domnul.

https://beloved-shelley-anna.webador.com/a-conformity-is-coming

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu