duminică, 21 august 2022

"FIICA MEA, EU ÎNCĂ MAI ATING PĂMÂNTUL PENTRU A AJUTA OMENIREA SĂ SE CONVERTEASCĂ ȘI SĂ-L IUBEASCĂ PE DUMNEZEU..." Trevignano Romano, 14 august 2022

Dragă fiică, îți mulțumesc că ai răspuns la chemarea mea din inima ta.

Fiica mea, mâine este sărbătoarea Adormirii mele în ceruri, Ioan era alături de mine în acel moment, îmi împodobise patul cu flori proaspete și parfumate.

După ce am adormit, o lumină orbitoare a invadat cămăruța, dar o lumină și mai puternică s-a suprapus, făcând cămăruța să fie plină de luminițe care străluceau în multe culori și de îngeri care m-au ridicat și m-au dus la întâlnirea cu Fiul meu Isus.

Fiica mea, eu încă mai ating pământul pentru a ajuta omenirea să se convertească și să-l iubească pe Dumnezeu așa cum l-am iubit eu, fiți ca mine și purtați în inimă suferințele acestor vremuri pe care le trăiți și ale celor pe care le veți trăi, să știți că voi fi mereu lângă voi pentru a vă consola.

Nici nu vă puteți imagina câtă bucurie am simțit când l-am întâlnit pe Fiul meu și așa aș vrea să fie și întâlnirea voastră când El va veni în curând.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7806313726077362&set=a.242597375782406

Un comentariu: