marți, 23 august 2022

"COPII, RUGAȚI-VĂ PENTRU PREOȚI, PENTRU CĂ NU TOȚI SUNT PĂSTORI..." - Trevignano Romano, 20 august 2022

Dragi copii binecuvântați, vă mulțumesc că v-ați plecat genunchii în rugăciune și că ați ascultat chemarea mea în inima voastră.

Fiul meu v-a cerut să vă adăpați la piciorul crucii, dar mulți nu caută ape dulci și binecuvântate, ci ape sărate.

Nimeni sau puțini văd tot ceea ce se întâmplă pe pământ; Cerul vă trimite semne ca să vă rugați mai mult, dar mulți continuă în orbirea lor.

COPIII MEI, DEȘERTUL AVANSEAZĂ ȘI VEȚI FI INVADAȚI DE ALȚI FRAȚI. Copiii mei, rugați-vă pentru preoți, pentru că nu toți sunt păstori, nu toți aduc oile la staul.

Copiii mei, ascultați și priviți, nu vă lăsați distrași și vă rog să vă convertiți, este foarte urgent. Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7831571556884912&set=a.242597375782406

Un comentariu: