miercuri, 10 august 2022

"COPII, DEZASTRUL ECONOMIC ESTE APROAPE, AJUTAȚI-VĂ UNII PE ALȚII, INVOCAȚI-MĂ ȘI VOI FI CU VOI" - Trevignano Romano, 30 iulie 2022

Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre și că v-ați plecat genunchii în rugăciune.

COPII, ÎN CURÂND VĂ VEȚI AFLA ÎNTR-O PERIOADĂ FOARTE DIFICILĂ, MAI DIFICILĂ DECÂT VĂ IMAGINAȚI.

Copiii mei, fiți uniți și ascultați cuvintele unei mame iubitoare, anticristul acționează și veți ajunge la punctul în care nu veți mai putea cumpăra nimic fără permisiunea lui, faceți provizii și nu fiți nepăsători.

Iubiți copii, rugați-vă pentru preoți, Satana acționează, el va îndepărta tot ce este sacru, începând cu tabernacolele și veșmintele preoțești, spunând că sunteți toți egali.

Credincioșii consacrați vor suferi mult, dar Isus și cu mine vom fi aproape. Copiii mei, vă rog, iubiți-vă unii pe alții și uniți-vă în iubirea lui Dumnezeu, doar așa veți fi victorioși.

Vor apărea noi boli, un pic mai multe și veți fi tot în închisorile voastre. Copii, dezastrul economic este aproape, ajutați-vă unii pe alții, invocați-mă și eu voi fi cu voi.

Vă iubesc copii, rugați-vă, rugați-vă mult.  Acum vă binecuvântez în numele Preasfintei Treimi, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7769716176403784&set=a.242597375782406

Un comentariu: