luni, 8 august 2022

Mesaje din Ceruri date iubitei Shelley Anna în ziua de 23 mai 2022

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Dragii Mei devotați, continuați să amplificați lumina adevărului Meu și a iubirii Mele asupra acestei lumi întunecate și depravate, unde condiția umană se deteriorează.

Iubiții Mei, luați aminte la cerurile care tremură cu mare uimire, semănând teamă în inimile oamenilor care sunt plini de mândrie și fără căință. Încrederea lor este în știința modernă, unde își caută propria salvare. Eu sunt singura voastră salvare. Întoarceți-vă de la căile acestei lumi care piere. Invocați Numele Meu și veți fi salvați. Adăpostiți-vă în Inima mea Sacră, singurul vostru refugiu sigur împotriva necazurilor din aceste zile. Așa vorbește Domnul.

Un mesaj de la Maica noastră Sfântă

Mama noastră binecuvântată, împodobită în lumină strălucitoare, spune:

Iubiții mei copii, cufundați-vă în iubirea lui Dumnezeu. Primiți Duhul Său cel Sfânt al adevărului în inimile voastre împietrite, permițând seminței credinței să crească și să înflorească. Să dea roade bune pentru Împărăția lui Dumnezeu. Căci iată, secera Fiului Meu este ridicată, pregătită să culeagă recolta. Mantia Mea este întinsă peste voi. Iată, Eu vă arăt calea. Alimentați-vă credința în comuniune de rugăciune cu Fiul Meu, mărturisindu-vă toate păcatele și primind harul și milostivirea Sa. Copiii mei, amintiți-vă mereu de promisiunile mele, iar rugăciunile voastre să fie neîncetate. Așa vorbește Mama voastră iubitoare.

https://beloved-shelley-anna.webador.com/this-famine-is-archsestrated-by-satan-s-henchmen-messages-from-heaven

Un comentariu: