vineri, 12 august 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 5 AUGUST 2022 - Nepăsare

 Era dimineața devreme și aveam încărcate în programul acelei zile aproximativ 4 zile de muncă, fără nicio speranță de a termina măcar jumătate din ea. Am aruncat o privire la Lista de rugăciuni și mă întrebam dacă aș putea sări peste ea pentru o zi...

Vei folosi timpul pentru a te ruga sau vei folosi timpul pentru a lupta împotriva atacurilor. Tu alegi.

Uau, deci aș putea acționa acum rugându-mă înainte  sau reacționa mai târziu, fiind nevoită să lupt bătălie după bătălie, dar pasivitatea nu va fi niciodată o opțiune.

"Copiii Mei, sunteți atât de neglijenți cu timpul vostru. Vedeți rugăciunea ca fiind de prisos, când nu a fost niciodată mai necesară. Vedeți orele voastre ca fiind lipsite de importanță, când doar o singură oră poate schimba complet cursul vieții cuiva, dacă o veți folosi pentru mijlocire. Vă rugați ca Eu să vă binecuvântez, dar nu faceți lucrurile pe care Eu vă cer în mod repetat să le faceți - mijlociți pentru sufletele pierdute pe care doresc atât de mult să le salvez. Le neglijați pe acestea, precum și rugăciunile de protecție pentru voi și pentru cei dragi vouă, chiar dacă lumea din jurul vostru devine din ce în ce mai întunecată și mai rea."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2327671600707429/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu