luni, 22 august 2022

Planează un întuneric al morții - 10 august 2022, Shelley Anna

Iisus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim, spune:

Încercările și persecuțiile vor persista în lunile de iarnă. Dar Îmi voi revărsa binecuvântările asupra celor credincioși în timpul încercărilor și necazurilor.

A început o îndoctrinare într-o nouă religie în timp ce tradițiile Mele sunt suprimate.

Ieșiți din mijlocul lor și mângâiați-vă în Inima Mea Sfântă, iubiții Mei.

Asupra celor mândri planează un întuneric al morții care se va manifesta sub forma unor răni grave.

Veniți la Mine cu căință în inimile voastre, mărturisindu-vă păcatele, pentru că se apropie ora judecății Mele.

Semnele Mele de avertizare care se vor arăta în ceruri semnalează și indică minijudecata Mea.

Aveți curaj, iubiții Mei, nu vă temeți în timp ce vă faceți o locuință sigură în Inima Mea Sfântă.

Amintiți-vă că vă iubesc și că nu v-am părăsit. Așa vorbește Domnul.

Romani 6:23

Căci plata păcatului este moartea, dar darul gratuit al lui Dumnezeu este viața veșnică în Isus Hristos, Domnul nostru

Un mesaj de la Sfântul Arhanghel Mihail dat iubitei Shelley Anna în ziua de 12 august 2022 

În timp ce penele aripilor mă umbresc, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând:

IUBIȚII DOMNULUI ȘI MÂNTUITORULUI NOSTRU, este foarte urgent să intrați în refugiul spiritual al Inimilor Sfinte, unde se poate obține har și milă.

ORA TÂRZIE ESTE PESTE VOI pe măsură ce stresul națiunilor se intensifică.

(1)URSUL va împărți lumea în două făcând ca una să se ridice împotriva celeilalte.

Un mare spectacol de lumini și foc luminează cerurile, pe măsură ce Niburu(Nibiru) se apropie de atmosfera pământului. Protejați-vă ochii de această iluminare periculoasă.

IUBIȚI AI LUI CRISTOS, îmbrăcați-vă cu întreaga armură a lui Dumnezeu mânuind armele spirituale în mâini pline de rugăciune, pentru a combate răul care va fi eliberat din crăpăturile pământului pe care Ursul ( Rusia) le-a deschis.

IUBIT POPOR AL LUI DUMNEZEU, nu o abandonați pe Fecioara noastră a ultimelor timpuri, rugați-vă Rozariul ei de lumină care va orbi aceste entități demonice care vor fi eliberate în curând.

Eu sunt gata cu mulțimi de îngeri să vă apăr de răutatea și capcanele diavolului ale cărui zile sunt puține la număr. Așa vorbește Apărătorul vostru vigilent.

 (1)Viziune primită de iubita Shelley Anna

Văd ursul lovind și zgârâind pământul, provocând despicarea acestuia. Armatele de pe ambele părți ale acestei crăpături în pământ se războiesc între ele.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2022/august/14/a-darkness-of-death-looms

Un comentariu: