joi, 18 august 2022

PĂMÂNTUL ÎȘI ACCELEREAZĂ ROTAȚIA, ÎN CURÂND VA SĂRI CA O MINGE - Carbonia, 12.08.2022

Iubiți copii, ați ajuns la sfârșitul unui timp vechi, cel nou se va deschide pentru copiii lui Dumnezeu.

Isus și Maria binecuvântează, vă dăruiesc haruri, mulți se trezesc, dar alții continuă să doarmă învăluiți în orbire. Satana a lucrat bine pentru copiii mei care dorm.

Omul se străduiește pentru interesele sale pământești, dar nu se gândește la salvarea sufletului său.

Iubiții mei copii, Mama voastră cerească este cea care vă vorbește, nu vă îndepărtați de Adevăr.

CONSACRAȚI-VĂ INIMII MELE IMACULATE.

"Vreau să vă iau pe toți la Mine... Vreau să vă salvez, iubiții mei.

Urmează mari turbulențe! Lumea este complet distrusă. Războiul feroce va îngenunchea această Omenire.

Întoarceți-vă urgent la Dumnezeul vostru Creator, îndreptați-vă repede păcatele, nu mai este timp pentru lucrurile lumii.

Întoarceți-vă la Isus, refugiați-vă în Inima Sfântă a lui Isus, cereți-i iertare pentru că L-ați jignit mereu.

Nu fiți insensibili la chemarea mea de mântuire: ... convertirea voastră este urgentă!

PĂMÂNTUL ÎȘI ACCELEREAZĂ ROTAȚIA, ÎN CURÂND SĂRI CA O MINGE.

Iubiți copii, doresc să înțelegeți ceea ce vă spun, ... NU ESTE O JOACĂ: CONVERTIȚI-VĂ!!!

Dumnezeu îi va ajuta pe copiii Săi, îi va salva de la marea catastrofă.

Sunteți pe cale să cunoașteți Adevărul, oameni! Fiți pregătiți! Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7791931284182273&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu