duminică, 21 august 2022

OMUL A ÎNTORS SPATELE DUMNEZEULUI SĂU CREATOR PENTRU A SE ARUNCA ÎN ABISUL DE FOC! - Carbonia, 12ter.08.2022

Ora bate cu amărăciune, poporul Meu nu știe ce urmează să se întâmple, ... încă puțin și crucea va fi dureroasă pentru această Omenire lipsită de Mine.

ÎNCREDEȚI-VĂ ÎN DUMNEZEUL VOSTRU, OAMENILOR, IEȘIȚIDE LUME, RENUNȚAȚI LA PĂCAT! Eu sunt Tatăl vostru, oamenilor, de ce v-ați îndepărtat de la Mine, ce rău v-am făcut Eu vouă ca să nu fiți ai Mei?

Iată, totul se va prăbuși brusc, va fi o dezordine totală, ... săraca Omenire!

Dumnezeu, din înălțimea Cerului Său, vede în om confuzie totală.

Satana a pus stăpânire pe trupuri, le manevrează mințile, le abate pașii de la Mine: ... ce dezastru!

Această Omenire a fost confiscată de către adversar, NEBUNIA ESTE ÎN OMUL CARE S-A ÎNTORS DE LA DUMNEZEU CREATORUL SĂU PENTRU A CĂDEA ÎN ABISUL FOCULUI.

Sunt mâhnit pentru voi, oamenilor, dar fără acordul vostru nu vă pot ajuta.

Totul se termină aici! Un nou templu va fi ridicat, Duhul Sfânt va pluti în el, totul va fi în dragoste și fidelitate.

DUMNEZEU ÎNCĂ ÎȘI CHEAMĂ POPORUL LA POCĂINȚĂ! ÎNTOARCEREA VOASTRĂ LA TATĂL ESTE URGENTĂ, OAMENILOR!

Renunțați la satana, copiii Mei, ÎNTOARCEȚI-VĂ LA MINE, ca Eu, Dumnezeul vostru Creator să vă ajut să vă salvați.

Pacea și dragostea lui Dumnezeu să se coboare peste poporul Său iubit.

Înainte, copiii Mei, ridicați steagul libertății voastre, Dumnezeu va fi cu voi! Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7805484309493637&set=a.242597375782406

Un comentariu: