marți, 23 noiembrie 2021

"ACESTA ESTE TIMPUL LUI ANTICRIST, CARE VA APĂREA ÎN CURÂND" - Trevignano Romano 20, noiembrie 2021

Copiii mei, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre, vă mulțumesc, copiii mei, că v-ați plecat genunchii.

Dragi copii, mulți dintre voi vă rugați pentru venirea anticipată a Fiului meu Isus, vă înțeleg, dar ordinea tuturor lucrurilor trebuie respectată, așa cum construcția unei case trebuie mai întâi văzută în plan și apoi admirată frumusețea casei, așa se va împlini planul lui Dumnezeu după ce se vor întâmpla anumite lucruri.

Acesta este timpul lui anticrist, care va apărea în curând. Acum, apostazia Bisericii i-a îndepărtat pe mulți dintre copiii mei de la sacramente și, pentru cei care au o credință precară, cad ușor în eroare.

Copiii mei, nu vă temeți dacă sunteți în credința adevărată, încredințați-vă Fiului meu Isus, care poate face totul cu pacea revărsată.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6412651548776927&set=a.242597375782406

Un comentariu: