joi, 4 noiembrie 2021

UȘILE ARCĂI SUNT LARG DESCHISE PENTRU TOȚI CEI CARE SE POCĂIESC - Carbonia, 01.11.2021, ora 21:14 p.m.

Eu sunt cel care vă vorbește, iubiții Mei copii, da, Eu, Regele și Domnul vostru, Dumnezeul vostru Creator, sunt aici pentru a vă ruga să vă "convertiți" pentru a nu vă pierde.

Iubiți copii, v-am creat ca să fiți ai Mei! ...Vă iubesc cu toată ființa Mea, Inima Mea bate pentru voi cu o iubire necunoscută vouă. Da, Inima Mea arde de iubire și așteaptă să vă îmbrățișeze din nou pe toți.

Iubiții Mei copii ai Dumnezeului vostru iubitor, nu fiți încăpățânați, ascultați această chemare a Mea, pocăiți-vă înainte de a fi prea târziu. Nu-L mai faceți pe Dumnezeul vostru să plângă, Ochii Lui să nu vadă condamnarea voastră la moarte veșnică pentru că ați făcut o alegere greșită.

Eu aud chemarea multor oameni, ei Mă cheamă din nou Tată și așteaptă intervenția Mea divină pentru a vindeca orice situație.

Răul domnește, răutatea lui a depășit limitele, Dumnezeu nu poate sta deoparte și privi, a sosit timpul pentru Dreptatea Lui!

Rugați-vă, o, oameni, invocați ajutorul Meu, nu rămâneți fără apărare, luptați pentru viață, îndepărtați-vă de Satana, renunțați la seducțiile lui, timpul lui s-a terminat, totul se va opri brusc și cei care au ales să fie cu el vor merge cu el în iad.

Ușile Arcăi sunt larg deschise pentru toți cei care se pocăiesc, cer cu umilință iertare și invocă mila Mea.

Dansați! Dansați, spiriduși ai Satanei, nebunia voastră a luat sfârșit, întreaga lume va merge acum împotriva planurilor voastre păcătoase.

Fiți atenți la apelurile Mele, o, oamenilor, vă veți găsi deodată în întuneric și nu veți mai putea cere ajutorul Meu.

Ați fost avertizați! ...

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6310872118954871&set=a.242597375782406

Un comentariu: