luni, 15 noiembrie 2021

VOI RIDICA UN POPOR NOU, VA FI O CREAȚIE NOUĂ! - Carbonia, 12.11.2021, ora 16:48 p.m.

Isus este cu tine, stea a Inimii Mele sfinte, da-ul tău este fidel.

SCRIE POPORULUI MEU IUBIT: Strig către tine, poporul Meu, poporul Meu iubit, toată iubirea Mea: vreau să vă salvez, poporul Meu, vreau să vă dau din Mine, vreau să vă duc la Mine, unde totul este bucurie și iubire. Vreau să vă țin în brațe și să vă mângâi la pieptul Meu; vreau să vă dau viață din belșug, o viață care nu va trece niciodată.

Voi veți fi în Mine, O, poporul Meu sfânt, voi veți fi mereu cu Mine; în curând veți avea Cuvântul MEU TANGIBIL(care poate fi atins).

Eu sunt un Dumnezeu milostiv, plin de iubire, ferm în Adevărul Meu. Îmi iubesc Poporul Meu, aleșii Mei, freamăt de o iubire arzătoare, ... nerăbdător să vă îmbrățișez în Mine.

Copiii Mei, a sosit timpul, FATIMA ESTE ACUM LA REALIZARE, totul se împlinește acum sub ochii voștri! Rămâneți tari în credința voastră în Mine, nu lăsați nici o teamă să vă cuprindă, rugați-vă și postiți.

SOSEȘTE UN ASTEROID CARE VA LOVI PĂMÂNTUL BRUSC, NEANUNȚAT. ȘTIINȚA AJUNGE ACOLO UNDE EU ÎI PERMIT ... DUMNEZEU POATE FACE ORICE!

Voi permite poporului Meu să-și deschidă ochii și să gândească cu mintea lor. Fiecare inimă va trebui să facă alegerea corectă: să avanseze în Mine sau să se îndepărteze de Mine. Eu sunt Dumnezeul Iubirii Veșnice, Eu sunt Începutul și Sfârșitul, ... "SUBSTANȚA", numai Eu vă pot înnoi și vă pot face sfinți în Mine.

VOI RIDICA UN POPOR NOU, SFÂNT ÎN MINE, ÎL VOI ÎNVIA ÎN MINE, ÎL VOI PURIFICA ÎN MINE, DUHUL MEU SFÂNT ÎL VA TRANSFIGURA ȘI, ... VA FI UN CÂNTEC NOU! O NOUĂ CREAȚIE! MIRACOLUL!

Dumnezeu este Iubire infinită, El este, nimeni nu este mai mare decât El, ... El este și va fi în veci. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6368517619856987&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu