vineri, 5 noiembrie 2021

"RUGAȚI-VĂ CA RĂZBOIUL SĂ NU ÎNCEAPĂ, PENTRU CĂ TOTUL ESTE PREGĂTIT ÎN ȚĂRI" - Trevignano Romano, 3 noiembrie 2021

Copiii mei, vă mulțumesc că ați ascultat chemarea mea în inimile voastre.

Mă bucur să vă văd aici în genunchi în rugăciune. Copiii mei, cât de mult mi-aș dori să vă văd așa, în ciuda ploii de binecuvântări, mai ales în aceste vremuri foarte dificile.

Acest lucru îi place foarte mult lui Isus, mai ales că vede o credință adevărată, o credință curajoasă, care nu se teme de nimic. Voi, ca și copii, mi-ați fost încredințați și vă iubesc ca Mamă a lui Isus și ca Mamă a voastră.

Vreau să vă îndepărtez de păcat, vreau să fiți mereu gata, cu privirea voastră unită cu cea a lui Isus. Rugați-vă, copiii mei, pentru Biserică, pentru că, din păcate, amenințările vin din interior.

Amintiți-vă că veți fi persecutați așa cum a fost persecutat Fiul meu. Veți fi numiți nebuni, așa cum a fost numit și Fiul meu, și nu veți fi acceptați pentru credința voastră.

Durerile voastre vor fi răsplătite de o mie de ori. Mai presus de toate, dacă veți continua pe această cale, vă veți bucura într-o zi de paradis.

Rugați-vă ca războiul să nu înceapă pentru că totul este pregătit în țări. Rugați-vă pentru Spania.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6317656254943124&set=a.242597375782406 

Un comentariu: