luni, 1 noiembrie 2021

"PANDEMIA A FOST O SCUZĂ PENTRU A NE OBIȘNUI CU CEEA CE VA URMA" - Trevignano Romano, 23 octombrie 2021

Fiica mea, îți mulțumesc că ai răspuns la chemarea mea.

Iubita Mea, simt câtă amărăciune și singurătate există în inima ta pentru această lume și pentru tot ceea ce se întâmplă cu susul în jos.

Copiii mei, să știți că acest anotimp va fi dificil, pandemia a fost pretextul pentru a vă obișnui cu ceea ce va veni și dacă nu sunteți puternici în credință nu veți putea supraviețui, atât de multă va fi durerea care se va vedea în jurul vostru, doar cei care vor avea o credință vie și fermă vor fi protejați de îngerii mei.

Vă cer să aduceți sufletele lui Dumnezeu, să le vorbiți despre El celor care nu-L cunosc.

În curând veți vedea foc coborând din cer; va fi botezul Duhului Sfânt și unii dintre cei bolnavi vor fi vindecați. Avertismentul este aproape, fiți pregătiți, dar cei care nu-și îndoaie genunchii în semn de recunoaștere a lui Dumnezeu, vor avea parte de damnare veșnică.

Rugați-vă pentru Siria, căci de acolo va începe războiul, rugați-vă pentru Biserică, unde în curând vor anunța religia unică și sprijinul pentru transumanism, răstignindu-L din nou pe Iisus Hristos.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

 https://www.facebook.com/photo/?fbid=6260141227361294&set=a.242597375782406

Un comentariu: