marți, 23 noiembrie 2021

PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU ÎNTÂLNIREA PE CARE O VEȚI AVEA ÎN CURÂND CU DUMNEZEUL VOSTRU IUBIRE - Carbonia, 19 noiembrie 2021

Iubită fiică, timpul durerii este la uși, scrie poporului Meu iubit. Copiii Mei, nu irosiți aceste ultime clipe de viață care vă rămân la dispoziție, ...convertiți-vă, copiii Mei! Am o dorință arzătoare de a vă îmbrățișa la Mine, de a vă strânge la Pieptul Meu, de a vă lua în brațe și de a vă cânta cântecul Meu de iubire infinită.

TREZIȚI-VĂ, O, OAMENI, RĂDĂCINILE VOASTRE SUNT ÎN MINE! Nu fiți nesăbuiți, abandonați minciuna. Ca niște copii dornici de iubire și de pace, chemați în ajutor Numele Meu Sfânt, nu vă temeți să vă întoarceți la Mine, Lucifer nu poate face nimic celor care aleg să se întoarcă la Creatorul lor pentru că Îngerii Săi îi vor păzi.

Alegeți repede calea de întoarcere la Tatăl vostru care este în Ceruri, ...nu întârziați, furtuna se dezlănțuie peste tot Pământul, vă așteaptă zile teribile și întunecate.

Pregătiți-vă, o, oameni, pentru întâlnirea pe care o veți avea în curând cu Dumnezeul vostru Iubire.

Am ajuns la sfârșitul unui timp străvechi, totul se va schimba brusc, ușile Noii Ere se deschid pentru cei aleși de Dumnezeu, lăsați-vă găsiți printre acești copii.

ASCULTAREA PORUNCILOR LUI DUMNEZEU ESTE FUNDAMENTALĂ, nu se pot accepta reguli contradictorii, Dumnezeu, Creatorul, a dat Reguli precise, Legea Sa este Una și este veșnică. Oricine vrea să intre în viața veșnică trebuie să respecte Legile lui Dumnezeu. Satana a reușit să vă pună în dezacord cu poruncile Sale, v-a făcut să vreți să deveniți voi stăpânii vieții voastre, dar aceasta este o înșelătorie, omul îi aparține lui Dumnezeu ca și creatură a Sa. Când Dumnezeu l-a creat pe om, l-a făcut după Chipul și Asemănarea Sa, l-a umplut de bunuri cerești, apoi, într-o zi, o sămânță rea a prins rădăcini în inimile multora și a apărut răul.

Bătălia se dă între Bine și Rău, Lucifer s-a pus împotriva Dumnezeului Creator din mândrie. Alungat din Paradis, a fost aruncat pe Pământ și, odată cu el, și adepții săi, ...așa a început sfidarea lui Dumnezeu, o răzbunare care nu poate fi câștigată niciodată pentru că Dumnezeu este Creatorul.

Acest lucru să fie clar pentru oameni. ...oricine se împotrivește Creatorului său și-a însemnat deja sfârșitul în iad.

Convertiți-vă, copiii Mei, nu întârziați, întunericul este deja peste voi. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6409264825782266&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu