luni, 15 noiembrie 2021

"ÎNTOARCEȚI-VĂ LA IISUS HRISTOS, SINGURUL ȘI ADEVĂRATUL SALVATOR" - Trevignano Romano, 13 noiembrie 2021

Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, astăzi sunt aici ca Mamă Îndurerată, mă uit la inimile voastre și nu văd pacea de care aveți nevoie pentru a înfrunta vremurile întunecate.

Iubiți copii, câtă răutate este în lume, persecuții, judecăți împotriva fraților voștri, amintiți-vă că numai Dumnezeu este judecător și nu voi, încredințați-i Lui toate suferințele voastre.

Copiii mei, văd atât de mulți oameni care se roagă mult, dar fără inimă și fără iubire, acelea nu sunt rugăciuni, ci doar cuvinte inutile, puneți în ele toată iubirea voastră și cu ochii și mâinile spre cer, întoarceți-vă la Isus Cristos, singurul și adevăratul Mântuitor.

Dragi copii, rugați-vă pentru Biserică, rugați-vă pentru America, unde totul este pregătit pentru război. Rugați-vă pentru Rusia, care pare să dorească pacea, dar este deja pregătită pentru conflict.  Faceți penitență, copiii mei.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6372184086157007&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu