vineri, 19 noiembrie 2021

"TOTUL ESTE GATA DE ATACUL BISERICII MELE ȘI MULT SÂNGE VA CURGE ÎN PIAȚA MARE..." Trevignano Romano, 16 noiembrie 2021

 Fiica mea, îți mulțumesc că ai răspuns la chemarea mea din inima ta. Sunt încă aici pentru a cere convertire urgentă; vă cer să nu continuați să Îl sfidați pe Dumnezeu.

Încă nu înțelegeți că diavolul, cu viclenia lui, vrea să vă controleze în totalitate, inclusiv mințile voastre? Fericiți sunt cei care, în ciuda întunericului care cuprinde lumea, rămân credincioși cuvintelor lui Isus și se roagă cu bucurie și pace în inimă. 

Copiii mei, aveți încredere în Isus Hristos și nu în idoli falși care îi duc pe copiii mei la pierzare. V-am dat cea mai puternică armă, Sfântul Rozariu, pentru a lupta împotriva diavolului; nu vă fie teamă și fiți credincioși Cuvântului lui Dumnezeu.

Totul este pregătit pentru a ataca Biserica mea și mult sânge va curge în piața mare, rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă mult!

Isus se va întoarce pentru a face toate lucrurile noi și nu va mai fi nici durere, nici plângere, ci doar pace și iubire.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6390080721034010&set=a.242597375782406

Un comentariu: