joi, 18 noiembrie 2021

ADIO, OAMENI VECHI, ADIO! – Carbonia, 16 noiembrie 2021

IATĂ, TOTUL S-A STINS, VIAȚA NOUĂ ÎNCEPE CU MINE, DOMNUL, DUMNEZEUL CREATOR.

Copiii Mei, pregătiți-vă inimile pentru a Mă primi în voi, nu fiți încăpățânați, nu pierdeți timp, timpul deja a trecut. Voi reînnoi totul în Mine și Pământul va fi așa cum nu a fost niciodată: frumos și prosper.

Îndreptați-vă spre sfințenie, oamenilor, nu mai căutați lucrurile acestei lumi, pregătiți-vă spiritul, puneți-vă în comuniune cu Cerul, renunțați la Satana, ...la seducțiile lui, îmbrăcați-vă cu lumină, înarmați-vă cu Cerul pentru a fi puternici în luptă.

...CREZUL VOSTRU SĂ FIE ÎN MINE! Abandonați idolii acestei lumi căci ei nu vă vor folosi la nimic și rugați-vă la Dumnezeul vostru Creator, întoarceți-vă privirea spre El, fiți milostivi cu El, mântuirea voastră vine de la El!

Ca și crinii câmpului, vă veți deschide spre o viață nouă; nu veți avea nevoie de nimic pentru că Dumnezeul vostru va avea grijă de voi.

Iubiți-L pe Cel care este singurul vostru Bine. El este Creatorul vostru, singurul și unicul Dumnezeu adevărat; în El este viața, în bucuria imensă a iubirii. Slăviți-L pe Dumnezeul vostru, iubiți-L și adorați-L, fie ca inimile voastre să fie una cu Inima Lui, nu trebuie să căutați mai departe căci El vă va umple de tot binele Său.

PURIFICAȚI-VĂ, COPIII MEI, TIMPUL MARCHEAZĂ ORA REVELAȚIEI MELE, ÎN TOT UNIVERSUL VA RĂSUNA VOCEA MEA ȘI CÂNTECUL MEU DE IUBIRE PENTRU VOI! ...Eu vin să vă eliberez, copiii Mei! ...Eu vin să vă iau pentru totdeauna în Mine, veți cunoaște Fața Mea și Mă veți iubi așa cum vă iubesc Eu.

Ca niște copii nevinovați, veți veni la Mine, vă voi îmbrățișa în Inima Mea și nu veți mai fi niciodată răniți. Cântecul Meu este un cântec de iubire infinită, "EU SUNT IUBIREA INFINITĂ", iar voi, în Mine, veți fi iubire infinită. Eu, Tatăl, Mama, Fratele și Prietenul vostru Sincer, vă voi lua pentru totdeauna în Mine, ... într-o singură îmbrățișare de iubire vom fi.

Pământul se va cutremura, mările se vor ridica, râurile se vor revărsa, vulcanii vor erupe, dar totul va trece, un singur lucru nu va trece niciodată: ... CUVÂNTUL MEU ȘI DRAGOSTEA MEA PENTRU VOI! Cântați la harpe și liră, cântați pentru Mine, IATĂ EU VIN!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6384197158289033&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu