miercuri, 10 noiembrie 2021

...ITALIA VA FI LOVITĂ MORTAL... Carbonia, 09.11.2021, ora 16:39 p.m.

Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Iahve, spune poporului Său:

Pocăiți-vă, copiii Mei, nu vă puneți viața în pericol, timpul a trecut, totul va cădea deodată și cine nu este pregătit va pieri sub loviturile toporului adversarului.

Mergeți înainte, copiii Mei, priviți în sus, de unde va coborî Fiul Omului, vegheați la sfințenia voastră, nu fiți încăpățânați; Tatăl este cel care vă cheamă la o adevărată convertire.

Poporul Meu, poporul Meu iubit, nu fiți nesăbuiți, aștept pocăința voastră, ...arătați-Mi trezirea voastră, o, poporul Meu iubit, veniți, veniți în fața Dumnezeului vostru care nu așteaptă altceva decât să vă îmbrățișeze din nou în brațele Sale.

Vă spun cu adevărat, iubit popor, nori negri vor coborî peste pământ, mari catastrofe vor tuna. A sosit ceasul pocăinței voastre, popor iubit, întoarceți-vă la Mine, Dumnezeul vostru Creator, grăbiți-vă, nu fiți încăpățânați.

La orizont bat tobele morții, războiul este cel care marchează timpul.

Un popor arab se va ridica împotriva Europei,

Italia va fi lovită mortal,

dușmanii vor intra în Vatican și vor distruge tot ce este sacru.

Roma va fi arsă,

sângele va curge pe străzile sale

și clopotele vor suna până la moarte.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6351178891590860&set=a.242597375782406

Un comentariu: